Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Co dalej po Tesli? Jaki następny BEV byście wybrali?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="zibizz1, post: 231624, member: 1241"] W pojedynczym ogniwie niezależnie od architektury masz takie same parametry, przy takiej samej mocy ładowania. [USER=1203]@Olecki[/USER] Nie ma znaczenia architektura. Napięcia ma tylko znaczenie na trasie od pakietu do tej szafy co stoi przy na ładowarce. A urządzenia mobilne ktore lądują sie 20V albo przed samą baterią konwertuja poniżej 5V albo maja 2-4 mniejsze ogniwa które łączą szeregowo lub równolegle [URL unfurl="true"]https://forum.elektrowoz.pl/threads/co-dalej-po-tesli-jaki-nastepny-bev-byscie-wybrali.8685/post-231594[/URL] Ale przy ładowaniu DC nie uczestniczy w samochodzie inwerter, sprzęt do konwersji AC do DC jest w szafie przy stacji ładowania. Przetwornica DC-DC w samochodzie 800V ma ciężej bo musi zejść do 12V. A niektóre auta z 800V konwertują 400V do 800V jeśli ładowarka nie może dać takiego napięcia. Podsumowując 800V ma sens gdy mamy bardzo dużą baterię a ogniwo chcemy szybko ładować, ale takie super szybkie ładowanie powoduje ze szybciej się zużywa. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Co dalej po Tesli? Jaki następny BEV byście wybrali?
Top