Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Co kupić, co wybrać – opinie i prośby o poradę
Co kupić za około 80K ? ZOE 50 czy LEAF II 40 ?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Trapp, post: 106473, member: 895"] Kwestia długości sieci i uziemienia - a tak dokładnie punktu zerowego. Duże obciążenie jednofazowe powoduje delikatne przesunięcie punktu pracy względem pozostałych faz - spowodowane jest to spadkiem napięcia na przewodzie neutralnym im dłuższy przewód lub większe obciążenie tym spadek jest większy. Są to zmiany rzędu kilku woltów - ale często jest to różnica między 251 a 253V powodujące wyłączenie fotowoltaiki... Im dalej od trafostacji tym gorzej... chyba że sąsiedzi mają też BEV i ładują na innej fazie w tym samym czasie :) [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Co kupić, co wybrać – opinie i prośby o poradę
Co kupić za około 80K ? ZOE 50 czy LEAF II 40 ?
Top