Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Co kupić, co wybrać – opinie i prośby o poradę
Co kupić za około 80K ? ZOE 50 czy LEAF II 40 ?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Ajax, post: 127511, member: 235"] Na wstępie bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi zarówno te dotyczące spraw stricte technicznych tj. jak poznać po wyglądzie gniazda że jest trój fazowe (wszystkie piny w wtyczce), jak poznać że samochód ma CSS tj. dostępna dolna wtyczka, a nie zaślepiona na stałe albo jej zupełny brak, jak i za te subiektywne żeby się przygotować na leki uspokajające :D dziękuję, myślę, że robi się z tego na prawdę fajny materiał dla osób które szukają takich samochodów. Wracając do wątku, jak Was czytam to coraz bardziej przekonuję się do leafa - muszę tylko sprawdzić jaki mam bezpiecznik w domu, zrobię to dziś wieczorem, a przekonuje mnie przede wszystkim wielkość samochodu bo tak jak pisałem na samym początku oraz na co Wy również zwracacie uwagę w moim wypadku jest to głównie jazda autostradowa a inaczej jedzie się autostradą Corsą, a inaczej Insignią. Nie bez powodu przesiadłem się wcześniej z fiata 500 do insignii właśnie. Tematy eC4, C3 ... to chyba nie ten budżet, wolę na początek dać około tych 80 tyś. Nie boli mnie jakoś bardzo rapidgate (sam się do edukowałem, dziękuję! :)) bo trasy dłuższe robię rzadko. Większość użytkowania samochodu to trasa dom - praca - aldi - dom, a w razie tak jak pisałem mam możliwość ładowania samochodu w pracy co jeszcze bardziej wydłuża zasięg. Co do ładowania trójfazowego, sam na to na samym początku zwróciłem uwagę bo wydaje mi się to technicznie zasadne. Nie mam problemów z wyłączaniem fotowoltaiki w domu, tzn. zdarza się, ale nie jest to nagminne wydarzenie. Jakbym tak teoretycznie posprawdzał sobie na jakich fazach mam podpięte pompę ciepła, płytę indukcyjną itp. główne duże odbiorniki jestem sobie w stanie wyobrazić, że z tą jedną fazą dla samochodu będzie się dało żyć, nawet jakby się miało okazać, że mam bezpiecznik 25A. Coś mi się pamięta, że moc przyłączeniowa domu to 13 kW. Na dzień dzisiejszy chciałbym podpytać jeszcze o kwestie związane z sprawdzeniem auta - ZOE padła nazwa aplikacji CanZE; co z Leafem, co z szerokopojętym Stelantisem? Na co jeszcze zwrócić uwagę jako wyposażenie wymagane - pompa ciepła (leaf nie każdy ma), ogrzewanie foteli kierownicy, coś jeszcze? Jeszcze raz dziękuję za duży ruch w temacie. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Co kupić, co wybrać – opinie i prośby o poradę
Co kupić za około 80K ? ZOE 50 czy LEAF II 40 ?
Top