Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Co kupić, co wybrać – opinie i prośby o poradę
Co kupić za około 80K ? ZOE 50 czy LEAF II 40 ?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Bandtio83, post: 127517, member: 1753"] Co do Leafa to masz: Leaf Spy Pro Pokaże ci kondycję bateri, ile było szybkich ładowań a ile było wolnych, tak naprawdę jak będziesz szukał Leafa to podłącz, zrób zcreen i na FB Nissan Leaf spytaj się o interpretacje, bo wiele rzeczy można wywnioskować ale też trzeba wiedzieć jak sprawdzać, ogólnie lepiej sprawdzać samochód gdy ma mały procent naładowania np 20%, wtedy jeżeli jest problem z celami to pokazuje, ostatnio ktoś na FB właśnie sprzedawała Leafa2 z przebiegiem 250 tyś i własnie cele były spuchnięte bo takie objawy były, ale auto było chyba z 2019 roku, wiec 250 tys w 4 lata to wyczyn i można załatwić baterię ładując nonstop na szybkich itp. Jeszcze zobacz na ID3, widzę że pojawiły się egzemplarze koło 100tys, auto rozmiarami jest świetne (dlatego mam Borna), zwrotne, będzie miało lepszy zasięgo od leaf2 40 bo najbiedniejsza wersja ID3 to ma 45... Kiedyś stałem przed wyborem: używany Leaf2 w maks wersji czy nowy ID3 w podstawie, wybrałem sprawdzoną konstrukcję nissan, i czytając jakie problemy mieli użytkownicy ID3 na początku to nie żałuje, nie wiem jak teraz sytuacja wygląda, czy wszystkie te stare egzemplarze mają poprawiony już soft wiec to trzeba sprawdzić, fakt ze ID3 ma już chłodzenie baterii. Kolejny problem to jakość wykończenia.... można przeżyć, jak przesiadasz się z insigni w dobrym wypasie to doznasz wstrząsu.. Dziś mam Borna z najnowszym softem (to inna wersja ID3) i dziś np soft zawiesił się 2 razy (pierwszy raz od dawna), klikanie opcji jest wkurwiające bo nissan to ma przyciski i wszystko super szybko. Na autostradzie to czuć prędkość w Leafie, tzn ja jechałem zawsze 120km, bo jadąc 140 czułem że "leci jak pocisk" (chociaż mam skrzywione porównanie bo wcześniej miałem alfy co przy 180 było dopiero czuć prędkość). Co do ładowania 1f, jak obciążasz 1f to automatycznie inne mają większe napięcie, skacze o kilka V (zależy od warunków), sprawdzone organoleptycznie na 2 instalacjach. Sam mam problemy z napięciem przez PV no ale EV nic niepomaga bo gdy świeciło to auto było poza domem, a to weekendowe ładowanie to rzadko bo tak się gdzieś wybywało a czasami pogoda gorsza [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Co kupić, co wybrać – opinie i prośby o poradę
Co kupić za około 80K ? ZOE 50 czy LEAF II 40 ?
Top