Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Inne modele i pozostałe pytania
Co o tym sądzicie ?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Olecki, post: 119002, member: 1203"] Może najpierw zacznijmy od tego że jakieś tam uszkodzenia nowych samochodów w transporcie były, są i będą się zdarzać, to jest nie do uniknięcia przy takiej skali operacji. Tutaj mamy przedstawioną sytuację z punktu widzenia jednej strony, aczkolwiek patrząc na politykę Tesli i podobne przypadki za granicą - bardzo prawdopodobną. Niestety nie mamy dokładniejszego opisu uszkodzeń i jak poważne one były, pęknięcie szyby dachowej do takich nie należy oraz czy wspomniane zarysowania wymagały lakierowania (i ewentualnie ilu elementów). Tam gdzie robi się przeglądy przedsprzedażne taka szyba byłaby zauważona i wymieniona nawet bez informowania klienta bo nie jest to coś co wpływa na wartość samochodu. Inny temat jest z rysami - jedni spolerują/polakierują bez informowania klienta (ba, czasem się zdarza że niektóre elementy są lakierowane drugi raz już w fabryce) ale każda szanująca się marka w takiej sytuacji grzecznie by przeprosiła, zaproponowała naprawę i jakąś rekompensatę za stracony czas i ewentualnie zmniejszenie wartości pojazdu spowodowaną lakierowaniem elementów. Z tego co rozumiem zabrakło tu przeprosin i jakiejkolwiek oferty rekompensaty - co jest słabe ale można się tego po Tesli spodziewać. Z drugiej strony klient próbuje wymusić na Tesli wymianę samochodu z powodu uszkodzeń wyglądających naprawdę na błahe i po tym jak Tesla go olała idzie do mediów aby one pomogły mu wywrzeć na Tesli presje. O ile generalnie polityka Tesli mi się nie podoba tak na ich miejscu w przypadku jeśli klient próbowałby cwaniakować z wymianą samochodu pewnie zrobiłbym dokładnie to co oni - zaproponował zwrot kasy za samochód bez możliwości kupna kolejnego bo z doświadczenia wiem że takich gości po prostu lepiej omijać z daleka jako klientów. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Inne modele i pozostałe pytania
Co o tym sądzicie ?
Top