Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Co poprawiono.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="vista-LASH-resident, post: 118624, member: 1085"] Tak i nie ;) Zasięg na LFP to ~tyle samo co 20-80% na NCA/NCM. Czas ładowania też jest podobny, w efekcie modele LR wygrywają na dystansie do pierwszego ładowania, potem jest remis. Zakładając, że NCA/NCM trzymane w zakresie 20-80% (z okazjonalnym ładowaniem do 100% celem rekalibracji baterii) osiągnie podobną ilość cykli co LFP (czyli około 1500) to wygrywa klient, który zapłacił mniej za LFP, wygrywa bezpieczeństwo (jeszcze niższa szansa na pożar) oraz wygrywa producent, gdyż LFP są tańsze w produkcji :) [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Co poprawiono.
Top