Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
Co wolisz w tej samej cenie, ale w innej klasie i roczniku ?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="piotrpo, post: 182502, member: 3354"] Ja tam nie wiem ile z tych jego "wybryków" to efekt "no nie powinienem tego wysyłać, naprawdę nie powinienem, a ch.... kliknięte", a ile świadome robienie szumu wokół marki. Ogólnie ostatnio jakoś mamy chyba za dużo CEO celebrytów. A co do wyjątkowości Tesli, to S jest wyjątkowa ze względu na swoje osiągi. Producentom sportowych samochodów na dobre parę lat "zatkało kakało" po tym jak S'ka zaczęła urywać kolejne sekundy ze sprintu do setki. I jasne, okrążenia na ringu nie pokona, ale filmików z paid mode jest w sieci sporo. X jest wyjątkowe przez te swoje drzwi. Nie wiem, czy praktyczne, czy mają sens i jak często się psują, ale na 100% przyciągają uwagę. Wszystkie tesle są jakoś tam wyjątkowe przez ten gimbusiarski humor. Ktoś sobie wyobraża S klasse pierdzącą pod fotelami pasażerów, albo BMW 7 robiące lightshow? Roadster też był wyjątkowy na swój sposób, chociaż rozmawiając z właścicielem usłyszałem "I'm notorious early adopter and this car was a disaster" Co do 3/Y te samochody są wyjątkowe na swój sposób. To są bardzo dobre EV dostępne w bardzo dobrych cenach i jeżeli można mówić o jakichś EV dla ludu, to właśnie te samochody. Na 100% nie są to samochody wyjątkowe w stylu AR Montreal, Enzo itd. Jednak pomimo masowości, jak za 50 lat ktoś będzie pisał kolejną encyklopedię motoryzacji, to 3 tam będzie, a już takie ID.x niekoniecznie. Zwyczajnie masowa elektromobilność zaczęła się właśnie od 3/Y. Natomiast dzisiaj, ta wyjątkowość jest bardzo dyskretna. OK, to jest nowa marka w PL, samochód jest na prąd, a to wciąż wystarczy do przyciągnięcia uwagi, ale na 100% nie jest to supercar, hypercar itd. Nawet pomimo częściowo zbliżonych osiągów. Natomiast jest to doskonały produkt - wszystko co najlepsze, pod warunkiem zmieszczenia się w budżecie. Jeden z niewielu, jeżeli nie jedyny zachodni EV, który przynosi faktyczny zysk, ma przyzwoite parametry i jest w dobrej cenie. To wszystko w czasach, kiedy konkurencja robi gorsze, albo droższe EV i płacze ile to tysięcy euro dokłada do każdego egzemplarza. Dla mnie to taka elektryczna Dacia 3 półki wyżej. Ma kosztować 200-250 tysięcy i ma mieć w środku dokładnie wszystko co mieści się w budżecie. No i ma spełniać swoje zadanie, czyli zawieźć tyłek z punktu A, do punktu B, co nie jest oczywiste w przypadku niektórych produktów konkurencji. Ale to, że to samochód, po prostu samochód nie sprawia, że jest złym wyborem. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
Co wolisz w tej samej cenie, ale w innej klasie i roczniku ?
Top