Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
VOLKSWAGEN
VW ID.3 Forum • Volkswagen ID.3 (2020-2023)
Consigliero ID.3 1st
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="consigliero, post: 24399, member: 286"] Mam nadzieję że jutro lub pojutrze sprzęt dotrze bo obecnie użytkowanie auta pomiędzy wsią a Krakowem jest lekko upierdliwe. Ładowanie do 80% skutkuje zasięgiem od 274 ciut powyżej zera do 242 w dniu dzisiejszym. W rezultacie dojazd do Krakowa ze wsi kończy się w okolicach 50 procent baterii, parę przejazdów po mieście i zostaje 30% co powoduje powrót na wieś mocno ryzykownym. W dniu dzisiejszym ładowarka pod Radiem Kraków nie dość że zajęta to jeszcze zepsuta, pod Kauflandem zajęta, zostawiłem na Greenway na dwie i pół godziny, spacer w jedną stronę to pół godziny, ale czego się nie robi dla zdrowia. Porozmawiałem też z panią z ZIKiT aby się dowiedzieć jak wjeżdżać na Szewską i się okazało że przez rok jeździłem trochę naginając przepisy. To przez lukę w której nie można uzskać abonamentu mieszkańca w przypadku auta elektrycznego, bo jest zwolnione z opłat. Wprawdzie nigdy nikt się nie czepiał, ale teraz wystąpiłem o zezwolenie na wjazd w strefę A1 bo tam mieszkamy i wtedy Szewską będzie dla nas otwarta, dla innych mieszkańców nie, taki bonus ale wymaga on dodatkowej papierologii. W tym przypadku będę mógł o każdej porze dnia podjechać pod kamienicę i naładować auto własnym prądem bez szlajania się po darmowych czy też komercyjnych ładowarkach. Tym samym widać jak na dłoni że największym problemem elektryfikacji jest dostęp do gniazdka, nawet takiego 220 V. Trudno tez przejść do porządku dziennego na wjazd na parking kto®y liczy sobie 9PLN za godzinę nawet przyjmując że prąd dostaniemy w gratisie, tak próbowałem w hotelu Holiday In na Wielopolu, licząc na jakaś solidarność hotelową, ale nie było osoby decyzyjnej. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
VOLKSWAGEN
VW ID.3 Forum • Volkswagen ID.3 (2020-2023)
Consigliero ID.3 1st
Top