Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
VOLKSWAGEN
VW ID.3 Forum • Volkswagen ID.3 (2020-2023)
Consigliero ID.3 1st
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="consigliero, post: 91418, member: 286"] 16.04 napisalem. Być może szykuje mi się kolejna akcja techniczna, tak która dotyczy BMS. To by tłumaczyło sytuację sprzed miesiąca gdy auto przestało jechać oraz dziwne zachowanie z ładowaniem albo niedoładowywaniem akumulatora 12 V we właściwym czasie. Wczoraj auto ładowane rano do 100% jazda 100 km do Krakowa a po trzech godzinach informacja o niskim stanie baterii. Po odczytaniu wartości dziwi mnie niskie ładowanie, po powrocie na wieś SOC się powiększył i ładowanie też większe. Wydaje mi się że to może być problem z BMS ale niepokojący jest fakt że w opisie problemu w części dotyczącej rozwiązania, napisano na razie brak rozwiązania. W międzyczasie dodatkowo doszedł problem z tylnym lewym kierunkowskazem, u nas nie ma żarówek, który się na szczęście sam naprawił. Natomiast bagażnik rowerowy zgłaszał problem z żarówkami który był problemem wyimaginowanym. Znaczy się czary [IMG]https://africatwin.com.pl/images/smilies/smile.gif[/IMG] Osobiście zaczynam obstawiać jakiś problem z tą nieszczęsną baterią 12 V, która być może została uszkodzona poprzez niewłaściwe obchodzenie się z nią przez BMS. Bo czy normalnym jest aby po wyjeździe z domu gdzie w teorii była cały czas pod parą, przejechaliśmy 100 km i na tym dystansie nie była ładowana tylko prąd z niej uciekał. Po odstawieniu na 3 godziny wyszło że dalej z niej chyba prąd uciekał, po odpaleniu i wykryciu że poziom jest zbyt niski, system zaczął ładować z zabójczą prędkością 13,15 V. Dopiero po przyjeździe na wieś gdy poziom naładowania był w granicach 70 % SOC ładowanie było na wyższym poziomie. W mojej subiektywnej ocenie zarządzanie ładowaniem jest niezbyt dobrze dobrane. Na szczęście na jutro mam umówioną wizytę w serwisie aby popatrzyli na to dziwne zachowanie. Wysłałem im zdjęcia pokazujące stan baterii z upływem godzin, skriny z aplikacji pokazujące SOC tak więc mają temat do przemyśleń. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
VOLKSWAGEN
VW ID.3 Forum • Volkswagen ID.3 (2020-2023)
Consigliero ID.3 1st
Top