Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Coś mnie tu ciągnie jak magnes Y
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Bronek, post: 96498, member: 6"] Nie muszę, sprawy serwisowe załatwiam aplikacją. Samochody kupiłem via internet. W jakiej sprawie mam rozmawiać? Zakupu? To nie Diler. Serwisu? Nie potrzebuje. Do tej pory jakoś się udawało dodzwonić, miodu nie ma ale to było w sprawie dostaw. Serwis mi nie potrzebny. Jak na razie na cztery lata kontakt był nawet sprawny. Nie zawsze wszystko na 100% ale w porównaniu z innymi lepszy. Bo wszystko za darmo bez serwisów. Usterki załatwione, gwarancyjnych durnych przeglądów i wymian nie ma i tym samym zdzierania kasy. Do tego moje wszystkie spore przeróbki i ingerencja nawet w komputer nie pozbawiły mnie gwarancji. Gdzie w innych Markach nawet maski.niekiedy nie można podnieść. Od tych spraw jest aplikacja i strona konta. Kupując akceptujesz pewną umowę. Tu nikt nie ściemnia, to jak przy czujnikach. Lament ale kliknęli "zgoda, bioręc bez nich .... Potem płacz.. Normalka w naszym kraju. Oduczyliśmy się odpowiedzialności, ktoś ma to za nas zrobić Nie wiem, czy nie próbujesz łyżką swojego dziegciu popsuć komuś beczkę zadowolenia? Tobie się coś nie udało,... To nie diler? Zamówiłeś przecież internet i nie potrafisz sobie z tym poradzić? Lub pogodzić się z tym, że w umowie możesz być stratny? Niestety w tych przypadkach trudno o interwencję ale spróbuj do, Holandii nasi i tak nie mają uprawnień. To nie są dilerzy marki w znanym nam pojęciu. Do komunikacji niezbędnej służy apk i czat. Telefon powinien, ale jest jak jest mamy jeden zapracowany serwis . Można dzwonić do innych w EU,. To kompletnie nie umniejsza zalet produktu. Ty nie masz a już wiesz lepiej, bo próbujesz wybrnąć z sytuacji w którą sam się wpakowales a winę zwalić na innych. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Coś mnie tu ciągnie jak magnes Y
Top