Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Coś mnie tu ciągnie jak magnes Y
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Michal, post: 96613, member: 89"] Mam 197 cm wzrostu, jeździłem niedawno TMYP, TM3 i powiem tak - różnicy w gabarytach w środku prawie nie czułem ale przy parkowaniu już tak. W środku miejsca w obu jest dużo i jeśli masz zdrowe nogi / kręgosłup to łatwiejszego wsiadania do Y nie zauważysz ;) Jeśli nie masz zdrowych, to pora na ćwiczenia a nie wyższe auto ;) W TMY chyba najbardziej nie podobała mi się klapa bagażnika, która jest tak długa, że waliła mi w garażu o podniesione drzwi i musiałem ją ustawić, żeby nie otwierała się do końca, a to powodowało, że ciężko się było złożyć, żeby coś wsadzić. Do tego stopnia, że wsadzanie np. złożonego wózka dziecięcego w TMY było dużo trudniejsze niż w TM3 :P Trochę mija się to z celem jak dla mnie, bo jednak 49% przypadków używania bagażnika mam raczej właśnie w garażu (pozostałe 50% w miejscu do którego jadę). Jeszcze do tego Y nie chciał mi zapamiętać ustawienia wysokości otwierania bagażnika w zależności od lokalizacji i albo otwierał mi się tak nisko też na parkingu pod sklepem albo jak przestawiłem tam, to później znowu walił w bramę garażową w domu. Ale to raczej dlatego, że auto było wypożyczone na 3 dni i nie chciało mi się przestawiać ustawień / profili. W TMYP miałem wrażenie, że słabiej przyspieszam i wolniej jeżdżę nawet mimo tego, że to była wersja performance, a porównuje do TM3 AWD. Chyba dlatego, że wyżej się jednak siedzi i wrażenie szybkości jest przez to mniejsze. Na papierach niby szybsze ale odczucia już nie. YP sprawiał też wrażenie mniej stabilnego przy przyspieszaniu - jakoś tak trochę jakby buda się uginała trochę. Natomiast w 3 czuje się przyklejony do drogi i sztywny jak w gokarcie. Przy skręcaniu to już zupełnie totalnie inaczej. Miałem wcześniej plan na przesiadanie się do Y z 3 ale dopóki mogę, to chyba zostanę jednak z 3 - może przy trójce dzieci zmienię, ale na razie mam jedno ;) Podsumować mogę jednym zdaniem - trójka jest zwinniejsza, szybsza, cichsza i bardziej mi się podoba. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Coś mnie tu ciągnie jak magnes Y
Top