Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Cybertruck Forum • Cybertruck – elektryczny pickup
Cybertruck - wątek ogólny
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="daniel, post: 132513, member: 885"] Wydaje mi się, że dlatego że wtyczka Tesli jest o wiele mniejsza i lżejsza niż CCS. Wtyczka CCS z powodu ciężaru potrafi się wypiąć i nie stykać dobrze. Trzeba ją czasem podtrzymywać aż do momentu uzyskania dobrej komunikacji. Do tego CCS1 ma blokadę na wtyczce i zdarzało się, że ułamała się, bo ktoś rzucił kablem o ziemię. To pozwalało odpiąć wtyczkę przy płynących setkach Amperów. Wydaje mi się, że kompatybilność ma być z CCSem. Nie słyszałem żeby ktoś wspominał pług&charge. Raczej Tesla udostępnia swoje API Fordowi i reszcie, żeby wpuścić ich na Superchargery. Szczerze mówiąc to nie wiem jak NACS definiuje protokół komunikacyjny. Możesz dać jakieś źródła na temat wymuszenia przez władze federalne implementacji P&C w NACS? To że pierwsza zaczęła nie oznacza automatycznie, że ma najwięcej. Electrify America mogłaby mieć równie wielką sieć, a nie ma. To dobrze, że ktoś poszedł w końcu po rozum do głowy. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Cybertruck Forum • Cybertruck – elektryczny pickup
Cybertruck - wątek ogólny
Top