Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
MAZDA
Mazda MX-30 Forum • Mazda MX30 EV, EREV, ...
Czemu ludzie sprzedają mx-30 ?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="boa, post: 236458, member: 835"] Dalej nic, kompletnie nic nie rozumiesz i każdy samochód mierzysz jedna miarka. Kazdy z tych punktów da się bardzo łatwo obalić. 1. i 2. Auto designerskie, więc to normalne. Zresztą nawet BMW 3 kombi czy Mercedes C kombi będzie dużo ciaśniejsze niż Octavia, ale służą do czegoś innego. Tylne drzwi - w budżetowym aucie w ogóle by ich nie było, byłoby auto 3-drzwiowe. Zamysł pojazdu to głównie dla 1-2 osób super mile dobrze wykonane i wyposażone auto z powiewem premium. Kretynskie to są najwyżej komentarze niektorych… 3. Wygląd jest super, wzbudza emocje i auto jest “jakieś”. 4,4 metra długości na miasto jest odpowiednie, a jak masz problemy to zawsze możesz mieć smarta, springa lub zamówić taksówkę, jeśli problemy z jazdą i parkowaniem odczuwasz… 4. Bateria 35,5 kWh jako wyważenie między wagą, ceną a zasięgiem, wystarczającym na miasto i okolice (spokojnie 150-200km) - ludzie z reguły jeżdżą dużo mniej. Ładowanie normalne / ładowanie domyślnie w nocy w domu! Ale jest CCS i przy potrzebie można na ładowarce na mieście się podładować. To nie Leaf z chademo. 5. Tutaj to już niestety odleciałeś mocno. Może u Ciebie drugie auto robi za taksówkę i pokonuje 1000km dziennie. Normalnie jest zupełnie inaczej i zasięg mx30 starcza w zupełności. U mnie przez 3 lata tylko ładowanie w domu wystarczyło. 6. Znowu nic nie rozumiesz. Mx30 była projektowana jako elektryk, który ma NIE być szokiem po przesiadce z ice i ma jeździć płynnie. I tak jest. 145 KM na miasto i okolice jest w nim wystarczające. Zużycie ja mam kilkanaście kWh na sto km - normalne. 7. Mx30 nie ma realnej konkurencji, no chyba że duuuzo mniejsze Mini, ale to już w ogóle takie auto nie mieści sie pewnie w Twojej percepcji. Swoje drzwi, ledwo się mieścisz, nie przewieziesz lodówki!! No masakra, spalić to g…! Popatrz na wyposażenie i jakość wykończenia wnętrza mx30, na detale, na estetykę i wykonanie. Rozumiem, są osoby, które w ogóle na to nie patrzą i nie czują różnicy. Ale są tacy, którzy jednak czują i to mocno. Mx30 kosztowała w lepszych wersjach cennikowo 160-180k zł, teraz używane 3-4 letnie z przebiegami ok 50k km są po jak widzę 70-80k zł. To chyba atrakcyjna kwota dla grupy docelowej, nie dla Ciebie (!). Dla Ciebie jak przypuszczam wszyscy powinni jeździć najlepiej Skodami albo tym, co Ty. Tam wszystko by Ci pasowało, co? Szkoda mi już czasu na odpisywanie do gościa, który nie rozumie, że są różne auta, projektowane wg różnych założeń (choć takich wyróżniających się projektów jest mało), że ludzie też mają różne preferencje i doceniają różne rzeczy, a inne kwestie im wiszą. Może z wiekiem lub z dorobieniem się kasy zrozumiesz to. Trzymam kciuki. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
MAZDA
Mazda MX-30 Forum • Mazda MX30 EV, EREV, ...
Czemu ludzie sprzedają mx-30 ?
Top