Cześć i witajcie

vwir

Pionier e-mobilności
30kW to mega sporo, pamiętaj ze za przyłączeniową moc musisz płacić, czy z niej korzystasz czy nie. Ja mam 15kW i w zupełności starczy. No może że planujesz tam mieć 22kW ładowarkę chodzącą codziennie.

Kurde chyba się przejadę do Audi zerknąć te S sportback z 3 silniki. tak żeby se porównać do TM3LR.
Ale to są przecież takie grosze, że ciężko zauważyć na rachunku różnicę. Jednorazowy wydatek jest duży (na zmianę mocy). Później już nie. Ja zmieniałem z 7kW na 25kW i nie widzę różnicy w rachunkach.
 

o_0

Zadomawiam się
Audi E-Tron 55 Quattro - Zurich Polizei.jpg

Ładne są te E-Trony. Jak ostatnio w drodze z pracy natknąłem się na jednego E-Trona 55 Quattro, to aż przez krótki moment rozważałem wstąpienie do policji ;)
 

cooler

Pionier e-mobilności
@o_0 Mam nadzieję że się z tym przespałeś i Ci przeszło! Nie warto dla samochodu szarpać się z patolami, mam wielu kolegów w policji to wiem z pierwszej ręki.
@xianek Sam jestem ciekaw jak to jeździ i czy wszystko działa jak należy oraz jak jest z jakością, zwłaszcza spasowanie i wyciszenie. Też jestem spod Warszawy i chętnie bym porównał do Tm3 LR 2021Q2 82kWh
 

xianek

Nowy na Forum
@xianek Sam jestem ciekaw jak to jeździ i czy wszystko działa jak należy oraz jak jest z jakością, zwłaszcza spasowanie i wyciszenie. Też jestem spod Warszawy i chętnie bym porównał do Tm3 LR 2021Q2 82kWh
Spasowanie jest na najwyższym poziomie Audi. Nie jest to moje pierwsze Audi, aczkolwiek częściej jeździłem samochodami i preferowałem samochody BMW. Informacja nie dla wegan: Deska obszyta jest prawdziwą skórą, boczki też, oraz fotele w pełni. Jakość wykończenia to najwyższy poziom bez dwóch zdań w tej klasie. Zresztą to chyba nie dziwi w przypadku VAG. Nic nie stuka i nie puka. Resoruje bardzo dobrze i ma pneumatyczne zawieszenie regulowane na kilka sposobów. Wyciszenie jest bardzo dobre, ale nie jest to S-klasa MB. Szyby są podwójne. Przy 140 km/h można spokojnie słuchać cicho muzyki i słychać jedynie lekki szum wiatru. Lusterek nie mam (są kamery) co dodatkowo minimalizuje opory powietrza. Ogólnie auto mnie nie zawiodło a kupowałem je w ciemno. Przyspieszenia są bardzo dobre a na śniegu radzi sobie wspaniale. Zasięg jest słaby, ale o tym wiedziałem przed zakupem i nie było to dla mnie ważne, bo auto jest do codziennego użytku a nie na trasy (ale i tu nie będzie to problem). Przy mojej nodze zużywam 37 kWh / 100 km przy obecnych temperaturach. Prawie zawsze jeżdże w trybie Sport. Ogólnie jestem zadowolony. Nie jestem młody, więc w życiu miałem wiele aut w tym sportowych. To jest jedno z fajniejszych do normalnego użytkowania. Pozdrawiam.
 

LukMC

Nowy na Forum
30kW to mega sporo, pamiętaj ze za przyłączeniową moc musisz płacić, czy z niej korzystasz czy nie. Ja mam 15kW i w zupełności starczy. No może że planujesz tam mieć 22kW ładowarkę chodzącą codziennie.

Kurde chyba się przejadę do Audi zerknąć te S sportback z 3 silniki. tak żeby se porównać do TM3LR.
W taryfach G nie ponosi się dodatkowych cyklicznych kosztów związanych z mocą przyłącza (tak przynajmniej jest w Tauronie), jedyna opłata to za samo zwiększenie mocy (za każdy dodatkowy kW ok 56zł przy przyłączu kablowym lub niecałe 30zł przy napowietrznym). Jeśli chodzi o moc przyłączeniową to kosztowo najlepiej celować na dolną granicę zakresu zabezpieczenia. Przykładowo - jeżeli chcemy mieć zabezpieczenie 63A to wystarczy złożyć wniosek o moc 33kW. Jeżeli chcemy mieć 50A wystarczy 26kW itd.
 

Najnowsze dyskusje

Top