Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Co kupić, co wybrać – opinie i prośby o poradę
Czy elektryk jest dla mnie? Rozkminy laika - szukać używki?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="hipodrom, post: 208262, member: 4754"] tak jak wcześniej pisałem - będę potrzebował dwóch aut. Póki co potrzebuje czegoś byleby jeździć po mieście. Na trasy mam mondeo, które pewnie pod koniec dekady i tak wymienię, wtedy będę myślał na co. FWD, emocje - zgadzam się, ale ja to szukam bardziej dzieciowozu którym podjadę jeszcze do biedronki i na trening. Chociaż w sumie dla mnie będą emocje bo w moim mondeo nie mam nawet wyświetlacza, więc wszystko na mnie zrobi wrażenie :) To jest plus przesiadki ze starego auta - poprzeczka jest nisko. One pedal driving - z tego co wiem w Niro da się ustawić rekuperację dość mocną, ale rozumiem że to nie jest jeszcze ten poziom który cię satysfakcjonuje Kamery 360 - okej, nigdy nie jeździłem autem co by miał chociaż jedną kamerę więc na szczęście nie wiem co tracę :) Zgoda, jeśli ktoś bierze pod uwagę nowe auto to spoko opcja. Ale jeśli wychodzi łącznie 140tys to mimo wszystko dla mnie sporo. Tak na prawdę Zoe za 40 tys też spełni moje oczekiwania, jedynie będę musiał odpuścić kwestię sporej baterii. Więc ja nie mam dużych oczekiwań, przez co nie mam potrzeby pchania się w nowe auto. Tak jak wspomniałem wyżej, nie jestem z tego dumny ale sąsiedzi akurat są ostatnimi osobami które miałyby problem z tym że odpalam te ~40 razy w roku auto z DPFem rano na minutę, jednocześnie kiedy oni kopcą z kominów że aż przykro przez 5 miesięcy w roku. Ja mam niedaleko siebie wyjazd na trasę (700m) , więc (może się kiepsko znam) wydawało mi się że to lepiej że auto jest trochę rozgrzane kiedy muszę je zaraz mocniej podkręcić na obrotach żeby się wbić w ruch. Dodatkowo szyby się rozmrażają, cieplej itd Ale apropo ostatniego wątku, bo w sumie nie dostałem odpowiedzi a jej nie znam. Czy każde auto elektryczne (albo takie powiedzmy po '2019 roku) ma aplikację w telefonie która pozwala ogrzać samochód? Czy jednocześnie auto może być wpięte w ładowanie i wtedy to ogrzewanie nie sprawia że traci się zasięg? Póki co mimo wszystko składaniam się ku Niro. Hyundai Kona też jest w sumie spoko, więc raczej coś pomiędzy tymi dwiema. Tesla 3 jest trochę za duża jak na drugie auto. Ew jeszcze jakiś peugeot 2008 też byłby okej. Ogólnie chyba muszę jeszcze poczytać jak wygląda sprawa z ich awaryjnościa i jakie sa opłaty stałe (serwis , wymiana olejów itd) i ogólnie jakie są koszta. Póki co znam wiele stereotypów jak częste psucie się reduktorów, szybki zjazd z wydajnością baterii, problemy ze sprężarkami oraz ładowaniem 1F [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Co kupić, co wybrać – opinie i prośby o poradę
Czy elektryk jest dla mnie? Rozkminy laika - szukać używki?
Top