Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Co kupić, co wybrać – opinie i prośby o poradę
Czym ładować, a zanim, co kupić - oto jest pytanie.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Skasowane_na_zyczenie_2025-03-25, post: 181028"] Ja jestem elektrykiem z 35 letnim stażem więc licytację w tym zakresie przegrywam ale warto napisac, że znamionowy prąd zadziałania (wyłączenia) bezpiecznika, takiego typowego "S" który mamy w domach, nie jest równy prądowi "wydrukowanemu" na nim. Jest to spowodowane tym, że są pewne klasy "czułości" od A do D, które decydują o dynamice działania [URL='http://dawel.eu/wyl_i_n.htm']Link[/URL] Być może ktoś ma u siebie jeszcze bezpieczniki topikowe (z drucikiem). Przy topikowym prąd zadziałania i charakterystyka jest też okreslona ale w mojej ocenie rozrzut parametrów może być wiekszy. Bezpieczniki o większych amperazach te które montuje "energetyka" są topikowe/jednorazowe. Odnośnie czułości to lrzykładowo, u siebie na bezpieczniku B 16A przez dluzszy czas ładowałem auto prądem 20A a wyłączenie następowało czasem dopiero po kilku godzinach. Takie "zapasy" robi się raczej jako stopniowanie zabezpieczeń. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Co kupić, co wybrać – opinie i prośby o poradę
Czym ładować, a zanim, co kupić - oto jest pytanie.
Top