Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
czyszczenie i smarowanie zacisków hamulcowych
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="chewbacca, post: 158460, member: 527"] Ok, jestem świeżo po wizycie więc od razu opiszę na gorąco. Proszę się nie śmiać - wiem że to przerost formy nad treścią ale ja jestem z tych co jak oddają auto do serwisu (jakiegokolwiek) to dostaję dreszczy i gorączki :p A tu było mega dobrze więc myślę, że punkt wart pochwały i polecenia. Serwis to [URL='https://maps.app.goo.gl/NowL6DaQiJhRkgD56']Novax na ul. Madziarskiej w Poznaniu[/URL]. Pojechałem z własnym zestawem nowych trzpieni i sprężynek - zaproponowany [URL='https://forum.elektrowoz.pl/threads/czyszczenie-i-smarowanie-zaciskow-hamulcowych.1552/post-149774']wcześniej[/URL] przez [USER=1062]@KrzysztofFly[/USER] zestaw Quick Brake 109-0122 (kupiony na [URL='https://allegro.pl/oferta/quick-brake-zestaw-montazowy-klockow-109-0122-15083529004']allegro[/URL] za 37zł). Po krótkiej rozmowie z mechanikiem ustaliliśmy, że obsługa wymaga tylko przodu. Wspominałem mu o śrubkach z tylnych hamulców, które niby można by przeczyścić (ktoś tu na grupie o tym wspominał) ale on nie bardzo wiedział o co chodzi więc olaliśmy temat i skupiliśmy się na przodzie. Trzpienie z jednej strony wyszły łatwo, z drugiej trzeba było trochę postukać młotkiem (ale nie rozwiercać). Generalnie od nowości nie były jeszcze ruszane (2021Q4). Same trzpienie miały naloty rdzy więc mechanik stwierdził, że można je wyczyścić ale skoro są już ślady rdzy to pewnie zaraz znowu zaczną rdzewieć. Wspólnie stwierdziliśmy że skoro zestawick Quick Brake kosztował 37zł to nie warto tego nie wymienić raz na dwa lata. Jeśli chodzi o punkty podparcia dla podnośnika i moment dokręcenia kół to pełna profeska. Choć Panowie wiedzieli już o co chodzi to nie zbagatelizowali tematu i potwierdzili dwa razy że wzięli to pod uwagę i że wiedzą że w Tesli moment jest większy (175Nm). Fajne doświadczenie, z serwisem. Całość kosztowała 150zł. Śmiało można przyjeżdżać ze swoim zestawem trzpieni i sprężynek - nie przesmradzają, że musi być to zamawiane przez nich :-). Półtorej godzinki roboty (tylko przednia oś, łącznie z czyszczeniem klocków itp.). Polecam! [ATTACH type="full"]18014[/ATTACH][ATTACH type="full"]18016[/ATTACH] [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
czyszczenie i smarowanie zacisków hamulcowych
Top