Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Co kupić, co wybrać – opinie i prośby o poradę
Dacia Spring
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="wojtekp, post: 12245, member: 412"] To jest podstawowa zaleta silnika elektrycznego. Krótkotrwała przeciążalność. Na dłuższą metę by się przegrzał i przepalił, ale w czasie kilkunastu-kilkudziesięciu sekund można w silniku elektrycznym uzyskać moment siły 2-3 razy wyższy niż nominalny. I to jest wykorzystane. Podobnie np. mają lokomotywy elektryczne. Choćby nasze stare ET22. Nominalny prąd silnika 350A. Na pare minut wolno puścić 750A, krócej może i więcej by mógł gdyby bezpiecznika nie było, żeby ruszyć długi i ciężki pociąg. Potem jak już jedzie to nie jest potrzebne. Tu jest to samo. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Co kupić, co wybrać – opinie i prośby o poradę
Dacia Spring
Top