Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Darmowe ładowarki na trasie Kraków Międzyzdroje
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Michal, post: 49213, member: 89"] Ogólnie moim zdaniem powinieneś jechać normalną trasą A4/S3 (nie DK), ale z prędkościami mniej więcej 90-100 km/h (za autobusem/TIRem). Chodzi o to, że ładowanie Leafa podgrzewa jego baterię i nie jest on w stanie jej ochłodzić w trakcie jazdy, więc po każdym ładowaniu podbijasz trochę temperaturę, a jak osiągniesz 50C, to prędkość ładowania spadnie Ci do 10 kW :/ Dlatego kluczowe w Twoim przypadku wydaje się ograniczenie ilości ładowań. Dobrze widać to na tym filmie (niestety trzeba szukać ładowań, a najlepiej obejżeć całość), bo każde ładowanie to jakieś 7-10C w górę na baterii. To niestety powoduje, że startując z 20C masz po 3 ładowaniach 45C i zaczyna się zmniejszanie mocy. Ten gość na filmie akurat miał takie szczęście (albo pewnie raczej tak dobrze to zaplanował), że nie robił już następnego ładowania, bo to właśnie ono byłoby strasznie powolne. Ogólnie na Twoim miejscu nie kombinowałbym z darmowym ładowaniem, tylko raczej skupił na dotarciu do celu, bo jednak 11:30 godzin podróży to męczarnia. Samemu można się bawić, ale męczyć rodzinę... ABRP zaplanował coś takiego: [URL unfurl="true"]https://abetterrouteplanner.com/?plan_uuid=7a9a8f25-bece-40c9-a5b8-dbc11ae3266f[/URL] , ale obawiam się, że po trzecim ładowaniu prędkość może Ci spaść dość mocno, a masz ich do zrobienia pięć. Ostatnie to już raczej na pewno będzie w ślimaczym tempie. Niestety ABRP nie obsługuje chyba zbyt dobrze rapidgate, więc nie widzi tego potencjalnego obniżania mocy. Ludzie kupujący leafa mało wiedzą o elektrykach, więc sądzą, że tymi samochodami nie da się jeździć dalej i biorą go do jazdy wokół komina. Stąd jakaś sprzedaż jest ale informacji brak. Jeśli ktoś szukał auta na poważnie i chciał jeździć trasy, to nie kupił leafa ;) [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Darmowe ładowarki na trasie Kraków Międzyzdroje
Top