Pyo_trek
Posiadacz elektryka
Degradacja baterii LFP w porównaniu do baterii NMC i NCA
W tym, ze auto przejedzie ponad 1mln km z jedna bateria zamiast 400-500tys?Mamy wyraźny przełom, dzięki.
Co ciekać? SR+ LFP na 100℅ ma zasięg Performance przy naładowaniu do 90℅...Tylko, że pojemność energetyczna pakietu LFP jest dużo niższa.
Tesla jest chwalona za zastosowanie pakietu LFP dla samochodów z niższym zasięgiem. Pakiet ma niższą pojemność, ale gabarytowo jest taki sam. Dodatkowo chemia w nim zastosowana nie uszczupla zasobów chemii potrzebnych do pakietu baterii dla aut z wyższym zasięgiem. Czekamy na testy zimowe i testy ładowania DC. Niestety coś za coś.
Wypusc oba modele w trase i niech jada 140km/h zobaczymy kto dalej dojedzie. No i pisali juz gdzies ze zima problemy z ladowaniem DC. Tez bym spokojnie szekal co z tego wyjdzie.Co ciekać? SR+ LFP na 100℅ ma zasięg Performance przy naładowaniu do 90℅...
Uważam że rozwiązali problem z ładowaniem, odblokowali bufor, w 1000 km challenge u Bjorna zużycie niższe niż w LR… Może ludzie zrobią test. Ja to zgłaszam się na ochotnika ze swoją LR - chętnie porównam zużycie z SR+ MIC na autostradzie…Wypusc oba modele w trase i niech jada 140km/h zobaczymy kto dalej dojedzie. No i pisali juz gdzies ze zima problemy z ladowaniem DC. Tez bym spokojnie szekal co z tego wyjdzie.
Dużo niższa to znaczy 2x, 3x czy ile razy niższa?Tylko, że pojemność energetyczna pakietu LFP jest dużo niższa.
Ogniwo LFP: 1,1 AhDużo niższa to znaczy 2x, 3x czy ile razy niższa?
Zużycie niższe, bo tylko jeden silnik i samochód jest lżejszy.Uważam że rozwiązali problem z ładowaniem, odblokowali bufor, w 1000 km challenge u Bjorna zużycie niższe niż w LR… Może ludzie zrobią test. Ja to zgłaszam się na ochotnika ze swoją LR - chętnie porównam zużycie z SR+ MIC na autostradzie…