Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Degradacja baterii Tesla Model 3 Long Range 2021r
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="blazej, post: 190424, member: 3910"] Możesz mieć rację, tym bardziej, że nawet tutaj już czytałem, że: 1. LFP przecież ma taki sam zasięg, bo 100% LFP to tyle samo co 80% NMC 2. LFP degraduje wolniej, więc po 4 latach zasięgi się niemal zrównają Sam niemal w to uwierzyłem, ale zakładałem, że albo 1 i to potrwa może ze 3 lata, albo 2, o ile LFP nie będziesz ładował regularnie do 100% i dbał jak o NMC, Okazuje się, że pewnie nawet tak dobrze nie będzie. Druga sprawa to to, że sam poznałem ludzi, którzy u mnie pod blokiem swoje SR LFP ładują do 100% i do garażu, żeby było, bo w LFP to nie stanowi problemu. A wtedy nie dość, że naładowane do 100% to jeszcze stoi z tym naładowaniem, a nie od razu rusza w trasę. Ja 100% ładuję tylko bezpośrednio przed trasą. Jak ma stać dłużej, to nigdy więcej niż 60-70%. Na co dzień do jazdy po mieście podobnie. Generalnie dane są dość optymistyczne - ja raczej 200k km tym autem nie zrobię. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Degradacja baterii Tesla Model 3 Long Range 2021r
Top