Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
NISSAN
Nissan Leaf Forum • Nissan Leaf II / e+ / Leaf I
Degradacja Leaf Spy
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="adamusek, post: 145927, member: 457"] Dobrze widzisz 60KM i bodajże 225Nm; na codzień w mieście wystarcza, że 0-50 km/h jest 4.6 s, większość i tak zostaje do tych 50 na światłach. Głownie korzystam z jego gabarytów, sporej kanapy dla 3 dorosłych z tyłu i płaskiej podłogi oraz przepastnego bagażnika, co nie jest oczywiste nawet w autach za 250tys zł (czy spalinowych czy elektrycznych). Silnik jest z oparty na silniku z ZOE, chemia ogniw to LiMiNnCoO czyli Lithium-Nickel-Managanese-Cobalt , moc ładowania na pewno pomaga (poprzedni właściciel ładował 10 lub 12A bo miał aluminiową instalację), ja ładuje zazwyczaj 24A (czasem pod 32A jak się spieszę, ale rzadko) czyli zazwyczaj to jest 0,1-0,15C więc niewiele, ZAWSZE do 100% (o ile wiem podobnie robił mój poprzednik i wyjeżdzał często baterie prawie do końca), aktualnie jest 1102 pełnych cykli ładowania i coś ponad 3200 częściowych; literatura podaje żywotność ponad 3000 pełnych cykli (chociaż niektóre źródła 1000-2000cykli); auto przerobiło prawie 53MW energii ;) [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
NISSAN
Nissan Leaf Forum • Nissan Leaf II / e+ / Leaf I
Degradacja Leaf Spy
Top