Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
NISSAN
Nissan Leaf Forum • Nissan Leaf II / e+ / Leaf I
Degradacja Leaf Spy
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="vwir, post: 145977, member: 127"] Nie dałoby. Właściwe sprawdzenie wymaga temperatury powyżej 20 stopni i przynajmniej kilku naładowań do 100% oraz dość głębokich rozładowań. Powód jest bardzo prosty - SOH jest mierzone na podstawie ilości energii. Żeby zmierzyć ilość energii to musisz naładować do pełna i rozładować do minimum, bo spadek o 0,1V przy 4V a spadek o 0,1V przy 3,6V to może być zupełnie inna ilość energii. A jeśli akumulator nigdy nie bywa w okolicach 4V na ogniwo to BMS nie ma prawa wiedzieć, ile energii jest pomiędzy 4,1V a 4,0V. To nie jest liniowe. To jestem minus ładowania do 80% - dobrze robisz ogniwom, ale nie znasz prawdziwego SOH baterii. Ot - taki paradoks. Potem to prowadzi do takich sytuacji jakie miałem ostatnio w Mach-E (też go ładuję do 80%). Naładowałem go do 100% i pierwszy 1% spadł po 12km jazdy. To wychodzi że mustang ma 1200km zasięgu ;) [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
NISSAN
Nissan Leaf Forum • Nissan Leaf II / e+ / Leaf I
Degradacja Leaf Spy
Top