Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
NISSAN
Nissan Leaf Forum • Nissan Leaf II / e+ / Leaf I
Degradacja Leaf Spy
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Ronin78, post: 177928, member: 1162"] Aktualizacja na 25kkm / 16 miesięcy Pierwsze dwa odczyty (kiedy nie posługiwałem się LS wziąłem z czapy), pierwszy "ideał", drugi podglądnięty gdzieś w necie. Zastanawia mnie natomiast przewodność/opór baterii Hx, u mnie cały czas powoli rośnie, podczas gdy najbardziej niepożądanym i wręcz nieuniknionym trendem jest jego spadek. Nie wiem jak mam to tłumaczyć. Generalnie znaczna część, ma wysoki Hx na poziomie 100-110 i on poprostu maleje z biegiem czasu. Mam wrażenie, że to jest powiązane z ładowaniem tylko cegłą, która nie jest w stanie "rozruszać" baterii w taki sposób jak QC. Z drugiej strony nie odmawiam sobie szybkiego jeżdżenia co też ma wpływ na baterię, mimo to Hx jest jaki jest. Mimo wszystko fajnie, że w sposób ciągły wzrasta nie maleje. Poniżej ciekawy zbiór do analiz: [URL unfurl="true"]https://docs.google.com/spreadsheets/d/e/2PACX-1vQ5tvoKLcLF3qrIyZg5MDKIrKqnyulpAomQMoA4QnouNL457O2vM01h4fQNFIqJjS66kpqUEaF15RFA/pubhtml[/URL] [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
NISSAN
Nissan Leaf Forum • Nissan Leaf II / e+ / Leaf I
Degradacja Leaf Spy
Top