Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
NISSAN
Nissan Leaf Forum • Nissan Leaf II / e+ / Leaf I
Degradacja Leaf Spy
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Ronin78, post: 177938, member: 1162"] Z tego co czytałem to są schodki niemal jak zaprogramowane w czasie i później się stabilizują. Zresztą to samo pokazuje liniowy wykres średniej dla L40. 10kkm - 95% 40kkm - 90% 130kkm - 85% Leaf praktycznie nie ma bufora u góry więc nijak nie oszukasz użytkownika, że bateria nie traci SOH. Im wyższy bufor tym łatwiej to zrobić i wtedy bateria w kilkuletnim aucie i przy 100kkm może dawać "złudzenie" np. 98% SOH, ja nawet wiem po co producenci w to grają, ano wyższy bufor to mniejsze ryzyko, że ktoś wpadnie na gwarancyjną wymianę. Dla przykładu Hyundai czy Kia ma do 5% (ile naprawdę nie wie nikt) pojemności baterii więcej niż wskazuje to homologacja. Wiadomix po co. [URL unfurl="true"]https://elektrowoz.pl/porady/degradacja-baterii-kii-e-niro-2020-664-kwh-przy-15-000-km-100-proc-659-kwh-992-proc-po-92-000-km/[/URL] (wystarczy przeczytać pierwszy komentarz pod postem, dokładnie to o czym wspominam) Mistrzowski ruch producenta win-win - klient wniebowzięty brakiem degradacji (na wskaźnikach bo fizycznie ona występuje) - producent śpi spokojnie bo zadbał by oszukać w/w wskazania i oddalić od siebie widmo reklamacji [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
NISSAN
Nissan Leaf Forum • Nissan Leaf II / e+ / Leaf I
Degradacja Leaf Spy
Top