Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
NISSAN
Nissan Leaf Forum • Nissan Leaf II / e+ / Leaf I
Degradacja Leaf Spy
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="nabrU, post: 177944, member: 919"] Bufor to tak jak piszesz jeśli chodzi o pojemności i gwarancję itp. Ale jest też to jakaś ochrona baterii przy ładowaniu. Np. ID.3 miał nominalnie 62kWh baterię z dostępnymi 58 kWh (bufor 2 kWh na dole i 2 kWh u góry). Więc tak na prawdę bateria nigdy nie jest rozładowana do zera i naładowana na max (dwa stany dla niej najgorsze). Więc bufor to nie tylko same 'zuo' ale i pewne plusy także. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
NISSAN
Nissan Leaf Forum • Nissan Leaf II / e+ / Leaf I
Degradacja Leaf Spy
Top