Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
NISSAN
Nissan Leaf Forum • Nissan Leaf II / e+ / Leaf I
Degradacja Leaf Spy
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="vwir, post: 181436, member: 127"] No nie. To tak nie działa. BMS nie trzyma się kurczowo, żeby wszystkie cele miały idealnie to samo napięcie. Długo by trwało balansowanie gdyby taki był warunek konieczny. Ogólnie najczęściej są dwa warunki: wszystkie cele MINIMUM jakieś napięcie i MINIMALNE sumaryczne napięcie całego packa. A to już zależy które. Leaf ma zarówno aktywne jak i pasywne. Pasywne pod koniec ładowania dodaje obciążenie do pojedynczych celek żeby ich nie przeładować. Nie ma innej możliwości, bo nie ma jak "odłączyć" pojedynczych celek, żeby ich nie ładować, podczas gdy pozostałe są ładowane. Aktywne balansowanie powoduje przepływ prądu z celek o wyższym napieciu do celek o niższym napięciu. Mało które auto ma aktywne balansowanie, Leaf akurat ma. Więc nie przekładaj swojej wiedzy ze Springa na Leafa, bo to nie ma sensu. Jak sam widzisz, napięcie na celkach się różnią. Nie są idealnie takie same. Więc można w niektóre z nich jeszcze trochę "wcisnąć". To jest to nasze - jak to nazwałeś - szamaństwo. Leaf na to pozwala, bo ma aktywne balansowanie. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
NISSAN
Nissan Leaf Forum • Nissan Leaf II / e+ / Leaf I
Degradacja Leaf Spy
Top