Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Delikatne ściąganie w lewo, offset kierownicy
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="kristof46, post: 102041, member: 1423"] Nie wiem jak tesla i ich umiejetność robienia geometrii. Ja mam na ten temat bzika bo w poprzednim aucie dwa lata bujałem się ze ściganiem krzywa kierownica i tym że auto pomimo wcale nie tak szerokich opon było dziwnie podatne na nierówności. Ba było podatne na wsiadających pasażerów :) Niestety średnio im (Audi) to szło. W Tesli było Ok i w sumie nadal powinno być. Dużo nią nie przyjechałem. Po krawężnikach też nie jeździłem. Z drugiej mam wrażenie ze kierownica nagle z prostej musi być jakiś 1 stopień w lewo żeby jechać prosto. Choć może to już urojenia bo na dobrej drodze (chociazby S-ce) wydaje się być git. Na pewno szerokie opony w Performance nie pomagają bo wychwytują każda nierówność. Generalnie obstawiam że większość w ogóle nie zauważy krzywej kierownicy czy lekkiego ściągania. Zazdroscze ;) Jeśli jednak coś jest nie tak to pewnie warto sprawdzić bo jednak rozjechana geometria/zbieżność mogą powodować szybsze zużycie opon ale tez i innych elementów. Chyba ze to jedynie krzywa kierownica. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Delikatne ściąganie w lewo, offset kierownicy
Top