To by sie sprawdzalo w Tm3 LR z wyjatkiem ze akumulator12v jeszcze dziala degradacja ok 9- 10% a nie 12% jak u niego
Obejrzałem uważnie od początku do końca. Bardzo dobry materiał: relacja użytkownika - prawie jak dokument.
Utwierdza mnie to w poglądzie, że w moim przypadku (duża rodzina, 2 auta używane non-stop) warto rozejrzeć się za jakimś używanym TM3 dla rodzinki

Ja bym celował w jakiś 3,4-letni model, z rozsądnym przebiegiem, tak aby jeszcze gwarancja na elektrykę jeszcze trochę pobyła.
Trochę zastanawia mnie, czemu akumulatorek 12V padł mu już po 6 latach. Ze swoich doświadczeń z ICE, fabryczny akum. starczał w jednym aucie na 11 lat (serio!), a w drugim (nowszym) na 8. Oba skończyły trochę z przyczyn zewnętrznych / niedopatrzenia (jazda z awarią alternatora lub długi przestój ICE w garażu i brak konserwacji).
Ale taki akumulatorek 12V to symboliczny koszt, można samemu wymienić (podobno Tesla dostarcza instrukcję how-to?), ostatecznie nawet te 6 lat zamiast 8 nie robi różnicy.