Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Dla tych co odbierają TM3 (i nie tylko) - checklista
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Abdulec, post: 1731, member: 52"] Ja już odebrałem swoją. [B]BARDZO DZIĘKUJĘ ZA CHECKLISTĘ[/B] - skorzystałem i się przydała Wystawili mi auto przykurzone jakimś pyłem, widać że było myte ale chyba kilka dni wcześniej - nic mi to nie przeszkadzało. Bardzo miły Pan stał ze mną i pomagał ze sprawdzaniem świateł, etc, potem zaproponowałem, żeby zajął się swoimi sprawami, a ja poleciałem z resztą listy. Wady, które wystąpiły w moim egzemplarzu - lewa przednia lampa zespolona źle spasowana - wystaje jakieś dwa milimetry przed zderzak, "skóra" na siedzisku tylnej kanapy w jednym miejscu źle uformowana (?) trochę odstaje od gąbki. Gdyby nie checklista pewnie nawet bym tego nie zauważył. :) Spisaliśmy protokół i tyle. Pan powiedział, że w ciągu miesiąca powinna zostać wykonana naprawa obu defektów. Obsługa jak zwykle super sympatyczna. Bezproblemowo pozwolili na godzinne oglądanie auta. W trakcie jazdy, niestety okazało się, że znosi lekko w prawo i żeby jechać prosto, muszę mieć lekko niescentrowaną kierownicę. Zakładam, że geometria do zrobienia. To najsłabszy punkt programu - ma wpływ na bezpieczeństwo jazdy i w nowym aucie nie powinno nigdy wystąpić. Opisałem w apce i zgłosiłem potrzebę serwisu. Zaproponowany termin to 12 marca. I ten sposób zgłaszania oraz zaproponowany termin bardzo mi się podobają. Podsumowując - czytanie różnych komentarzy i for spowodowało, że spodziewałem się dramatu, a tego nie ma. To co znalazłem przy odbiorze, to w moim mniemaniu duperele. Oczywiście szkoda, że w nowym aucie klient musi robić inspekcję i - co gorsza - coś znajduje. Najgorsza chyba ta geometria, ale szybki termin wizyty w serwisie powoduje, że nie ma dramatu. Fakt, że mam łatwiej bo jestem z Warszawy i nie muszę na dzień dobry podróżować przez pół Polski w tę i nazad. Obsługa w salonie - bardzo pomocna, cierpliwa i sympatyczna. Bardzo ich lubię. :) [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Dla tych co odbierają TM3 (i nie tylko) - checklista
Top