Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Dla tych co odbierają TM3 (i nie tylko) - checklista
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Bartosz, post: 2824, member: 178"] Cześć, czy ktoś byłby tak uprzejmy i napisał mi jak wygląda procedura zakupowa. Kupiłem auto z tych, które były dostępne i szczerze mówiąc czuję się trochę zagubiony. Na początku wpłaciłem 500zł. Następnego dnia zadzwoniła jakaś kobieta z Niemiec gadająca po polsku. Zapytała o formę płatności, jak usłyszała, że gotówka, to się ucieszyła i powiedziała, że szybko szybko, bo się kwartał kończy i mi zaraz fakturkę wystawi i mailem podeśle i żebym jej odesłał potwierdzenie przelewu to ona już przygotuje dokumenty. I to tyle maila nie wysłała, pod tym numerem z którego dzwoniła nikt nie odbiera. Kolejnego dnia na koncie Tesli pojawiła się faktura „Final Invoice” i tyle (czy ja mam co kilka godzin wchodzić na to konto i sprawdzać czy Tesla czegoś tam dla mnie nie zostawiła?). Gdzieś na stronie Tesli w FAQ jest napisane, aby opłacić fakturę, a potwierdzenie dodać do konta, ale nie widzę tam takiej możliwości. Czy mam zapłacić i czekać na kontakt z ich strony. Może jestem starej daty, ale nie przywykłem do takich standardów obsługi. Pomijam już takie rzeczy, jak to, że auto faktycznie kupiłem 20 marca, fakturę otrzymałem 21 marca) w niedzielę), na fakturze jest termin dostawy 14 luty, termin płatności jest określony na 7 dni przed terminem dostawy, a na koncie termin dostawy jest określony na 26 marca, wiec nie mam możliwości wywiązać się z żadnego terminu płatności, bo oczywistym jest, że najszybciej mogę zapłacić w tym tygodniu. Nie znalazłem żadnego sposobu, aby skontaktować się z Teslą w Polsce. Brak emaila, telefon tylko do serwisu, którego nikt nie odbiera. Może macie jakiś działający kontakt do działu sprzedaży. Czy ktoś byłby tak uprzejmy i opisał mi jak ta procedura zakupu wygląd od tego momentu w którym obecnie jestem i pomógł mi przez nią przebrnąć. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Dla tych co odbierają TM3 (i nie tylko) - checklista
Top