Naklejka mówi „Autopilot”.Z tyłu jest jakiś napisik, może była wypożyczona, i stąd ta odwaga ?
W 46:00 widać, że tył się kręci, a przód stoi. Nawet coś tam mówią, że przód nie działa, bo coś nie łączyW sumie ciekawe, że najpierw idzie przednia oś i dopiero na uślizgu dołącza tylna, myślałem że to działa odwrotnie.
To nie jest RWD, widać np na 8:10, najpierw tył szybko się kręci później przód. Trzeba przyznać że na tych oponach to nawet awd w innych autach pewnie nie wiele by poradził. Imponujące. Jeśli CT będzie miał dodatkowo fajne wykrzyże to będzie fajna terenówka a nie tylko bulwarówka do lansu.Może to wersja RWD? Nie ma napisu dual motor. W AWD jak w śniegu wyjeżdżałem z zaspy to zawsze najpierw kręci przód i jak się ślizga dołącza tyl na chwilę. Jak jest duży uślizg to przełącza się w tryb śniegowy na 5minut i ciągnie 45% przód 55% tył a przy rekuperacji odwrotnie non stop