Dla tych o mocnych nerwach

Robmal

Posiadacz elektryka
Głupota nie ma granic. Nie dałem rady do końca, żal auta. Podziwiam jednak skuteczność napędu
 

Kuba K.

Posiadacz elektryka
W sumie ciekawe, że najpierw idzie przednia oś i dopiero na uślizgu dołącza tylna, myślałem że to działa odwrotnie.
 

Michal

Moderator
Z tego co ja rozumiem, to ten gość robi takie testy różnych aut na tym odcinku.
 

Darek1

Posiadacz elektryka
W sumie ciekawe, że najpierw idzie przednia oś i dopiero na uślizgu dołącza tylna, myślałem że to działa odwrotnie.
W 46:00 widać, że tył się kręci, a przód stoi. Nawet coś tam mówią, że przód nie działa, bo coś nie łączy
 

zibizz1

Pionier e-mobilności
Może to wersja RWD? Nie ma napisu dual motor. W AWD jak w śniegu wyjeżdżałem z zaspy to zawsze najpierw kręci przód i jak się ślizga dołącza tyl na chwilę. Jak jest duży uślizg to przełącza się w tryb śniegowy na 5minut i ciągnie 45% przód 55% tył a przy rekuperacji odwrotnie non stop
 

nnnnn

Pionier e-mobilności
Może to wersja RWD? Nie ma napisu dual motor. W AWD jak w śniegu wyjeżdżałem z zaspy to zawsze najpierw kręci przód i jak się ślizga dołącza tyl na chwilę. Jak jest duży uślizg to przełącza się w tryb śniegowy na 5minut i ciągnie 45% przód 55% tył a przy rekuperacji odwrotnie non stop
To nie jest RWD, widać np na 8:10, najpierw tył szybko się kręci później przód. Trzeba przyznać że na tych oponach to nawet awd w innych autach pewnie nie wiele by poradził. Imponujące. Jeśli CT będzie miał dodatkowo fajne wykrzyże to będzie fajna terenówka a nie tylko bulwarówka do lansu.
 

Robmal

Posiadacz elektryka
Mz to jest Performance. Spójrz na ekran na którym widać rozkład momentu na koła
 
Top