Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Dlaczego standardem jest ładowanie AC o mocy 11kW nie 22 kW
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="konrad.zielinski, post: 255918, member: 3368"] To rozwiązanie powodowało jednak większe straty podczas ładowania niż osobna ładowarka, a to też powodowało efektywnie wolniejsze ładowanie z instalacji domowych. Szkoda, że w CCS2 nie zostawił pinów AC (lub nie ma wariantu z pozostawionymi pinami AC) - wtedy stacje ładowania DC mogłyby zrzucać auto na AC poniżej pewnej mocy, uwalniając moc prostownika dla innych aut na stacji i obniżając koszty operacyjne. A wtedy ładowarki AC większych mocy, czy rozwiązania jak z Zoe miałyby więcej sensu. Pozostawiając piny Type2 dostępny byłby też większy przekrój - część energii DC mogłaby być przekazywana dolnymi, a część dwiema parami górnymi. A może taki standard jest, ale się nie przyjął, nie wiem.[ATTACH type="full" alt="1000006305.png"]30371[/ATTACH] [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Dlaczego standardem jest ładowanie AC o mocy 11kW nie 22 kW
Top