Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Dlaczego zdecydowałeś się na EV zamiast/oprócz ICE
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="staarek, post: 167883, member: 3892"] Dzieki za link i odpowiedz, przegladalem juz ten watek troche przed zakupem, skarbnica wiedzy. Tez mam OBD2 i CS Pro, kontroluje w miare na biezaco. Tak, zwykla przetwornica (tyle, ze "czysty sinus") podpieta bezposrednio do akumulatora. Ladowarka MG5 teoretycznie jest w stanie ladowac akumulator 12V pradem 178A@14V, tyle ze przed akumulatorem jest bezpiecznik 150A (takze max 2000w, ale tez raczej chwilowo) - ja tez dalem bezpiecznik 150A przed przetwornica, ogolnie nigdy nie "ciagnalem" wiecej niz 1200w. Oczywiscie zaplon musi byc wlaczony zeby akumulator sie ladowal, ale sprawdzalem amperomierzem i laduje eleganko. Dokladnie z MG4 nawet "ciagneli" chwilowo 7kw, kosmos. MG5 przed liftem jest jest dosyc proste, nie ma V2L, apki i tak dalej. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Dlaczego zdecydowałeś się na EV zamiast/oprócz ICE
Top