Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
E-bike'i (rowery elektryczne)
Tematy ogólne
Dlaczego zrezygnowałem z dotacji na rower EV
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="KrzyCh, post: 240057, member: 2081"] Ja bardzo polubiłem ten rower po zakupie. Genialna geometria i uniwersalność. Ja używam do szwendania się po górach i nie potrzebuję karbonowych ram, topowych amorów itp. Ze Specem jest tak, że np. Turbo Levo można wtedy było kupić za od 21 do 64 tys PLN zależnie od osprzętu. To była wtedy abstrakcja i dziś chyba są podobne przedziały cenowe. Jakieś 2 lata po zakupie tego roweru pamiętam, że kupiłem też Hondę CRF300L w tej samej cenie co rower 😂😂😂. Niektórzy tu są ze świata moto i wiedzą co to CRF-a. Ja do dziś nie mogę się pogodzić z tym, że rower może kosztować tyle co (lekki, ale mimo wszystko) motocykl. Hondę sprzedałem. Rower mam i nie sprzedaję. Lat przybyło i mniej już jeżdżę, ale w sumie na rowerze zrobiłem więcej niż na motocyklu. Ten rower odjął mi ok 15 lat - robię na nim więcej niż 15-20 lat temu na analogu. E-bike to nie jest pytanie jaki tylko czemu tak późno. 5 lat po zakupie najcieplej się uśmiecham do własnych strachów o degradację baterii - 1% i 60 cykli z 1000. A to jest rower - policzcie ile robicie rocznie na MTB. Z degradacją w Tesli mam gorzej - 5% po 2 latach i 36 kkm i jakoś tak mniej mnie to stresuje… Po kilku dalszych wyjazdach TMY, myślę o elektrycznym kamper-vanie np. na bazie nowego Renault Master [URL]https://dlabiznesu.renault.pl/business-range-master/renault-master.html[/URL]. Jedyne czego chyba żałuję, to że świat się zmienia tak powoli. Np. Chyba jedyny silnik ze zintegrowaną przekładnią to pinion. Po tylu latach e-bików. I to jeszcze za 11k€+ za takiego Nikolai. ech… [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
E-bike'i (rowery elektryczne)
Tematy ogólne
Dlaczego zrezygnowałem z dotacji na rower EV
Top