Dolphin Surf boost - pierwsze wrażenia

jarqu

Posiadacz elektryka
Nareszcie po długim oczekiwaniu udało się odebrać wczoraj dolphina surf w wersji boost, zrobione 200km głównie przez moją żonę ja jako pasażer ale coś nie coś mogę powiedzieć. Względem wersji komfort która jest u wszystkich dealerów boost jest słabszy 65kw. W każdym razie jest to około 90koni podobnie jak wcześniejsze zoe które mieliśmy i jak to moja żona określiła. Surf w trybie eco jeździ jak zoe w normalnym trybie. Czyli jest dużo żwawszy. Do miasta wystarczająco szybki jak to moja druga połówka mówi łatwo można dostać nim mandat ale już na drodze ekspresowej czuć że pod pedałem przyspieszenia brakuje kilowatów. Aczkolwiek w podróże międzymiastowe auto jak najbardziej się nadaje. Smart pilot działa bardzo fajnie, trzyma środek drogi, utrzymuje zadaną odległość od poprzedzającego auta i wyciszenie do 120km/h jest bardzo spoko, nie trzeba podnosić głosu podczas rozmowy, siedzenia są wygodne jedynie ja lubię wentylację no ale to nie ten segment samochodu. Auto po naładowaniu pokazuje 320km zasięgu i jest to jak najbardziej myślę realne wskazanie ale na jakieś pomiary zużycia za szybko. Na minus światła halogenowe które no gryzą sie z fajnymi ledami z przodu jak i tyłu auta ale widziałem na grupie FB ktoś już wrzucił jakieś ledy więc można zrobić retrofity bo to zwykła soczewka z przysłoną. Wnętrze względem komfortu niczym sie nie różni poza brakiem ładowarki indukcyjnej, fajnie na niebiesko podświetlone są wszystkie przyciski na konsoli jak i kierownicy czy drzwiach, oświetlenie ledowe też bardzo fajne jest przy zasłonach przeciwsłonecznych i centralne górne, szkoda jedynie że z tyłu nie ma żadnego podświetlenia jak i w bagażniku. Ciemna podsufitka sprawia że wnętrze fajnie wygląda ale jest ciemno szczególnie w tylnym rzędzie bo tam linia okien ucieka do góry szyby są małe i wnętrze przez to ciemne dlatego też dobrze żę boost względem wersji komfort nie ma przyciemnionych tylnych szyb, chociaż delikatne przyciemnienie i tak występuje ale nie tak mocne jak w komforcie tam okna są jak smoła aż przez tylne słaba jest widoczność trochę mi to przeszkadzało w jazdach testowych. Lakier jest dość gruby wszystkie elementy jakie sprawdziłem to 120-140 mikronów wnętrze maski itd około 60-80 czy ocynk to nie wiem chyba ten miernik nie potrafi tego pokazać ale powinien być. Klimatyzacja i nawiew na razie ciężko powiedzieć coś więcej niż to że grzeje/chłodzi. Apka działa ok ale jakiś fajerwerków tam nie ma. Na plus fajne podświetlenie portu ładowania a na minus brak wycieraczki z tyłu ale jeszcze nie padało to nie wiem na ile to uciążliwe. Tak na szybko to chyba tyle. :)
 

Attachments

  • c8c156ef-cf8c-4e0d-8fd1-dd780567a54d.jpg
    c8c156ef-cf8c-4e0d-8fd1-dd780567a54d.jpg
    319,1 KB · Liczba wyświetleń: 50
  • b177f22a-9f8d-4cf3-8f26-93d177f83c15.jpg
    b177f22a-9f8d-4cf3-8f26-93d177f83c15.jpg
    70 KB · Liczba wyświetleń: 46
  • 1197829d-9ecf-4dbd-b08e-7bb5ac8d65ed.jpg
    1197829d-9ecf-4dbd-b08e-7bb5ac8d65ed.jpg
    153,8 KB · Liczba wyświetleń: 43
  • e8101f2d-e397-4ecd-b74a-55593535b388.jpg
    e8101f2d-e397-4ecd-b74a-55593535b388.jpg
    143,1 KB · Liczba wyświetleń: 49
Last edited:

pawel pawel

Fachowiec
Nareszcie po długim oczekiwaniu udało się odebrać wczoraj dolphina surf w wersji boost, zrobione 200km głównie przez moją żonę ja jako pasażer ale coś nie coś mogę powiedzieć. Względem wersji komfort która jest u wszystkich dealerów boost jest słabszy 65kw. W każdym razie jest to około 90koni podobnie jak wcześniejsze zoe które mieliśmy i jak to moja żona określiła. Surf w trybie eco jeździ jak zoe w normalnym trybie. Czyli jest dużo żwawszy. Do miasta wystarczająco szybki jak to moja druga połówka mówi łatwo można dostać nim mandat ale już na drodze ekspresowej czuć że pod pedałem przyspieszenia brakuje kilowatów. Aczkolwiek w podróże międzymiastowe auto jak najbardziej się nadaje. Smart pilot działa bardzo fajnie, trzyma środek drogi, utrzymuje zadaną odległość od poprzedzającego auta i wyciszenie do 120km/h jest bardzo spoko, nie trzeba podnosić głosu podczas rozmowy, siedzenia są wygodne jedynie ja lubię wentylację no ale to nie ten segment samochodu. Auto po naładowaniu pokazuje 320km zasięgu i jest to jak najbardziej myślę realne wskazanie ale na jakieś pomiary zużycia za szybko. Na minus światła halogenowe które no gryzą sie z fajnymi ledami z przodu jak i tyłu auta ale widziałem na grupie FB ktoś już wrzucił jakieś ledy więc można zrobić retrofity bo to zwykła soczewka z przysłoną. Wnętrze względem komfortu niczym sie nie różni poza brakiem ładowarki indukcyjnej, fajnie na niebiesko podświetlone są wszystkie przyciski na konsoli jak i kierownicy czy drzwiach, oświetlenie ledowe też bardzo fajne jest przy zasłonach przeciwsłonecznych i centralne górne, szkoda jedynie że z tyłu nie ma żadnego podświetlenia jak i w bagażniku. Ciemna podsufitka sprawia że wnętrze fajnie wygląda ale jest ciemno szczególnie w tylnym rzędzie bo tam linia okien ucieka do góry szyby są małe i wnętrze przez to ciemne dlatego też dobrze żę boost względem wersji komfort nie ma przyciemnionych tylnych szyb, chociaż delikatne przyciemnienie i tak występuje ale nie tak mocne jak w komforcie tam okna są jak smoła aż przez tylne słaba jest widoczność trochę mi to przeszkadzało w jazdach testowych. Lakier jest dość gruby wszystkie elementy jakie sprawdziłem to 130-140 mikronów wnętrze maski itd około 60-80 czy ocynk to nie wiem chyba ten miernik nie potrafi tego pokazać ale powinien być. Klimatyzacja i nawiew na razie ciężko powiedzieć coś więcej niż to że grzeje/chłodzi. Apka działa ok ale jakiś fajerwerków tam nie ma. Na plus fajne podświetlenie portu ładowania a na minus brak wycieraczki z tyłu ale jeszcze nie padało to nie wiem na ile to uciążliwe. Tak na szybko to chyba tyle. :)
Zadowolenia życzę i niech BYD-latko dobrze służy :)
 
Top