Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Co kupić, co wybrać – opinie i prośby o poradę
domowa ładowarka EVSE Level2 na europejskiej sieci 230V
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Kierowca23, post: 227472, member: 3789"] Uważaj bo fazy w instalacji USA to trochę co innego niż u nas! Tam mają napięcie międzyfazowe L1-L2 rzędu 240V lub 200V , co potwierdzają rysunki z dokumentacji Tesli które pokazałeś (napięcie fazowe w gniazdku jest tam 120V). Czyli międzyfazowe mają takie jak u nas od L1 do N. Pewnie dla tego na opisie jednego złącza oznaczyli L2(N). U nas napięcie międzyfazowe jest 400 V i ładowarka lub auto mogą tego nie przyjąć ... Jak jest podłączenie tylko 3 zacisków (tylko L1, L2 i GND, albo: L1, N, G) to znaczy, że ten sam prąd musi wpływać przez L1 co wypływa przez L2 (albo N) i prądy L1, L2 nie sumują się w ładowarce. Przez trzeci zacisk - przewód ochronny GND prąd na pewno nie powinien płynąć. Mam nadzieję że coś pomogłem :) PS. Zazdroszczę przyłącza - takie zabezpieczenia to widziałem niedawno na osiedlu w złączu kablowym, ale do zasilania trzech domków j.r. :LOL: [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Co kupić, co wybrać – opinie i prośby o poradę
domowa ładowarka EVSE Level2 na europejskiej sieci 230V
Top