Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Co kupić, co wybrać – opinie i prośby o poradę
domowa ładowarka EVSE Level2 na europejskiej sieci 230V
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Kierowca23, post: 227476, member: 3789"] Jeśli chodzi o same wtyczki/gniazda, to po 32A następne w typoszeregu mamy chyba już te wielkie 63A... Sądząc po zabezpieczeniach i przekrojach jakie pokazałeś na foto, na jednej z faz możesz pobrać te 48A (jeśli przekroje kabli dalej są odpowiednie). Podobnie jak u Ciebie zastanawiałem się kiedyś, jak wydusić większy prąd ładowania 1F, obciążając symetrycznie przyłącze 3F. Ale rozwiązanie nie jest ani łatwe, ani małe, tylko jeszcze kosztowne, no i nie wyobrażam sobie w garażu układu 2 transformatorów, każdy po 5-7 kW :eek:: [URL unfurl="true"]https://pl.wikipedia.org/wiki/Transformator_Scotta[/URL] [URL unfurl="true"]https://elhand.pl/download/4211/Transformatorowy_uklad_Scotta.pdf[/URL] [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Co kupić, co wybrać – opinie i prośby o poradę
domowa ładowarka EVSE Level2 na europejskiej sieci 230V
Top