eimi
Pionier e-mobilności
W pirelli z homologacją a bez wszystko było inne - skład mieszanki, ranty, nawet mniejsza ilość nacięć bieżnika żeby był mniej agresywnyTo proszę wyszczególnij chociaż 2-3?
Mimo że piszesz, bez odbioru.
W pirelli z homologacją a bez wszystko było inne - skład mieszanki, ranty, nawet mniejsza ilość nacięć bieżnika żeby był mniej agresywnyTo proszę wyszczególnij chociaż 2-3?
Mimo że piszesz, bez odbioru.
Wrzuć fotkęJutro o 13 mam odbiór w wawie
Jest szansa na odbiór w piątek 13 😉
Info od leasingodawcy.
ArvalJaki leasing?
Kurde ja też z Arvala, mam nadzieję, że się uda w piątek odebrać 😊Arval
Tak jak to kolega wyżej pisze.To proszę wyszczególnij chociaż 2-3?
Mimo że piszesz, bez odbioru.
Tak czy siak - zmiana z Micheline to tylko plus dla odbierających. Gorzej nie będzieTak jak to kolega wyżej pisze.
-Skład mieszanki,
-grubość bieżnika,
-rodzaj bieżnika,
-waga,
-i przede wszystkim konstrukcja i budowa opony (opony homologowane do danego pojazdu potrafią mieć inną średnice całkowitą wewnętrzną względem zewnętrznej)
Żaden z producentów opon nie będzie się chwalił takimi danymi, ale za to jest kilka rozsądnych filmów na YT, które szczegółowo opisują różnice opon tych samych rozmiarów, a innych homologacji.
Specem od opon się nie czuje, od 13 lat pracuje w autoryzowanym serwisie i trochę tych opon widziałem i przerabiałem. Konfliktowy też nie jestem, ale czasami muszę zwrócić uwagę jak ktoś wprowadza w błąd innych.