Dostawy III kwartał

eimi

Pionier e-mobilności
To proszę wyszczególnij chociaż 2-3?
Mimo że piszesz, bez odbioru.
W pirelli z homologacją a bez wszystko było inne - skład mieszanki, ranty, nawet mniejsza ilość nacięć bieżnika żeby był mniej agresywny
 

kiszony23

Zadomawiam się
To proszę wyszczególnij chociaż 2-3?
Mimo że piszesz, bez odbioru.
Tak jak to kolega wyżej pisze.

-Skład mieszanki,
-grubość bieżnika,
-rodzaj bieżnika,
-waga,
-i przede wszystkim konstrukcja i budowa opony (opony homologowane do danego pojazdu potrafią mieć inną średnice całkowitą wewnętrzną względem zewnętrznej)

Żaden z producentów opon nie będzie się chwalił takimi danymi, ale za to jest kilka rozsądnych filmów na YT, które szczegółowo opisują różnice opon tych samych rozmiarów, a innych homologacji.

Specem od opon się nie czuje, od 13 lat pracuje w autoryzowanym serwisie i trochę tych opon widziałem i przerabiałem. Konfliktowy też nie jestem, ale czasami muszę zwrócić uwagę jak ktoś wprowadza w błąd innych.
 

kaktus

Posiadacz elektryka
Tak jak to kolega wyżej pisze.

-Skład mieszanki,
-grubość bieżnika,
-rodzaj bieżnika,
-waga,
-i przede wszystkim konstrukcja i budowa opony (opony homologowane do danego pojazdu potrafią mieć inną średnice całkowitą wewnętrzną względem zewnętrznej)

Żaden z producentów opon nie będzie się chwalił takimi danymi, ale za to jest kilka rozsądnych filmów na YT, które szczegółowo opisują różnice opon tych samych rozmiarów, a innych homologacji.

Specem od opon się nie czuje, od 13 lat pracuje w autoryzowanym serwisie i trochę tych opon widziałem i przerabiałem. Konfliktowy też nie jestem, ale czasami muszę zwrócić uwagę jak ktoś wprowadza w błąd innych.
Tak czy siak - zmiana z Micheline to tylko plus dla odbierających. Gorzej nie będzie :)
 
Top