Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Dostawy Y Juniper - 2025
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="umcus, post: 227004, member: 4543"] U mnie też już odebrana. Jak to zgodnie w trzy osoby stwierdziliśmy, w skali 10 pkt tzw. ogólny experience z odbioru dajemy jakieś 5 ;) Na miejscu spolerowali zderzak (4 rysy) i wyczyścili w jednym miejscu szklany dach (wyglądało jak zarysowanie, ale na szczęście tylko jakiś ślad po naklejce). Przez apkę zgłoszone parę rzeczy: 1) skaza na zderzaku przednim przy otworze na wkręcany hak - wygląda jakby była rysa na plastiku, ale została przykryta klarem. Mało co to widać, jeszcze się zastanowię czy jest sens cokolwiek z tym robić 2) porysowany czarny plastik na tylnym kołem 3) zacieki na listwie na tylnej klapie (tej od której odbija się światło led) - detailer jeszcze umyje i zobaczy czy zejdzie 4) przy schowku w tunelu środkowym małe wgniecenie 5) Bardzo delikatne nie wiem jak to nazwać - przeciwieństwo wgniecenia ;) - w drzwiach kierowcy w połowie wysokości drzwi. Widać to dopiero pod światło, przy odpowiednim kącie patrzenia. 6) listwa led w drzwiach kierowcy opuszczona niżej po stronie pasażera - wygląda jakby chyba cały boczek drzwi był nieco opuszczony w dół Po przejechaniu 150 km, w tym całej Warszawy z Ząbek na Ursynów i potem na Łomianki i Płock mogę stwierdzić, że jestem bardzo zadowolony. Zawieszenie na 20" mam wrażenie, że ma dwa oblicza: choć zdarza się, że przy małych prędkościach na dziurach jest dość sztywne, to np. długie progi pokonuje miękko, a w samej trasie przy prędkościach 80-120 jest dla mnie bardzo komfortowo - w ogóle nie brakuje mi TM3 HL. Mimo położonych foteli, bez założonej półki i szeleszczących worków na koła i samych kół, które czasami się odzywały na wybojach, było bardzo cicho, a z pewnych względów dokładnie wiem, kiedy jest dużo szumów w samochodzie - tu na pewno było bardzo dobrze. Bicia kół nie zaobserwowałem do prędkości autostradowych. Automatyczne kierunki w większości wypadków działają dobrze. Wycieraczki ani razu się nie włączyły nieproszone. Potwierdzam, że nie da się przełączać w trakcie jazdy z AP na TACC (czy tam na odwrót, nie pamiętam). Światła są ok, matrixy VAGa są lepsze, ale Teslowe są wystarczające dla mnie. Dynamika - wiadomo, bajka. W końcu wyprzedzanie jest przyjemnością :) No to teraz tylko czekam na technika coby zakwalifikował naprawę. Acha - jedna rzecz mnie nieprzyjemnie zaskoczyła. Te koła są w cholerę wielkie, nie mam gdzie ich trzymać. EDIT: no i kierownica mogłaby być odrobinę bardziej miękka. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Dostawy Y Juniper - 2025
Top