Dostępne TM3LR z rabatem 9000 zł

Szatan

Posiadacz elektryka
1. Tak EAP
2. Generalnie chciałem żeby poszła wartość z AB do leasingu ale się nie dało. Do faktury finalnej można było dopisać tylko EAP. Chciałem też zapłacić i uruchomić odrazu ale nie mogą przyjąć zlecenia przed odbiorem, a ten był w sobotę kiedy nie pracuje serwis. Wszystko wiec się przeciągnęło. Co do samej procedury to napisałem maila na serwis z numerem VIN i tego samego dnia wieczorem dostałem proformę wiec bardzo sprawnie. Kwota to 10349,99 brutto. Zobaczę jak szybko uruchomią. Generalnie chyba wszyscy bardzo szybko się przyzwyczajają do przyspieszenia i staje się ono normą. Gorzej w druga stronę jak przesiądzie się do ICE ;) A tak szczerze to brakuje mi trochę startu takiego jak w modelu S PD chodzi o pierwsze powiedzmy 10 - 15 metrów gdzie model 3 startuje bardziej miękko i nie ma tego klepnięcia w plecy które dech odbiera. Z drugiej strony wydaje mi się ze trójeczka lepiej ciągnie od powiedzmy 30-40 km/h.
To klepnięcie w plecy jest ale w Performance, tu jest ciekawe wyjaśnienie czemu Performance ma znacznie lepsze osiągi od LR.

 

grzywek

Zadomawiam się
To klepnięcie w plecy jest ale w Performance, tu jest ciekawe wyjaśnienie czemu Performance ma znacznie lepsze osiągi od LR.
Nieprawda. On to porównuje jakby do SR. Mowa jest o tym, że zaletą P jest silnik indukcyjny z przodu. Ale LR ma taki sam przecież. Różnią się tylko silnikiem z tyłu, gdzie P ma nieco mocniejszy niż LR. Poza tym są opcje Track Mode, ale z tego na drodze na co dzień przecież nie korzystasz.

Miałem jazdę próbą w P, a odbieram LR+AB za kilka dni i naprawdę czuję, że odczucia będą podobne.

 

Szatan

Posiadacz elektryka
Nieprawda. On to porównuje jakby do SR. Mowa jest o tym, że zaletą P jest silnik indukcyjny z przodu. Ale LR ma taki sam przecież. Różnią się tylko silnikiem z tyłu, gdzie P ma nieco mocniejszy niż LR. Poza tym są opcje Track Mode, ale z tego na drodze na co dzień przecież nie korzystasz.

Miałem jazdę próbą w P, a odbieram LR+AB za kilka dni i naprawdę czuję, że odczucia będą podobne.

Faktycznie masz racje, tam w US był kiedyś mid-range który jest odpowiednikiem naszego SR+ więc nie dziwię się teraz, że taki rozczarowany był.

 

adamjttk_1

Posiadacz elektryka
Nieprawda. On to porównuje jakby do SR. Mowa jest o tym, że zaletą P jest silnik indukcyjny z przodu. Ale LR ma taki sam przecież. Różnią się tylko silnikiem z tyłu, gdzie P ma nieco mocniejszy niż LR. Poza tym są opcje Track Mode, ale z tego na drodze na co dzień przecież nie korzystasz.

Miałem jazdę próbą w P, a odbieram LR+AB za kilka dni i naprawdę czuję, że odczucia będą podobne.
1. Z track mode - racja, zupelnie zbedny bajer, EV na tor sie poki co i tak nie nadaja.
2. Co do osiagow LR/P - oba na codzien sa wsciekle szybkie ale z pelnego stopu/przy malych predkosciach - Perf. podczas kick downu daje duzo wiecej frajdy i szalonych/elektrycznych przyspieszen
3. Obnizone zawieszenie - te 10mm blizej asfaltu robi olbrzymia robote jezeli chodzi o pozycje za kierownica - siedzi sie nizej, bardziej sportowo, prowadzi sie bardziej gokartowo - tego nawet boost w LR nie da :)
 

Doktor

Posiadacz elektryka
1. Z track mode - racja, zupelnie zbedny bajer, EV na tor sie poki co i tak nie nadaja.
2. Co do osiagow LR/P - oba na codzien sa wsciekle szybkie ale z pelnego stopu/przy malych predkosciach - Perf. podczas kick downu daje duzo wiecej frajdy i szalonych/elektrycznych przyspieszen
3. Obnizone zawieszenie - te 10mm blizej asfaltu robi olbrzymia robote jezeli chodzi o pozycje za kierownica - siedzi sie nizej, bardziej sportowo, prowadzi sie bardziej gokartowo - tego nawet boost w LR nie da :)
1. Dlaczego nie?
2. Wierzę, chociaż P nie jeździłem, a w LR i tak krew mi odpływa z nóg ;)
 
Top