Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Dragania, ściąganie
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="TomRS, post: 196436, member: 2681"] Pytanie jak ta geometria jest ustawiona. Highland ma miękkie sprężyny , widziałem na stanowisku pomiarowym, jak mocno zmieniają się parametry kiedy wsiada kierowca (ca80 kg). Jeżeli są ustawione na granicy limitu, to waga kierowcy może spowodować rozjazd poza normę. Tak naprawdę, to idealnie ustawiona geometria powinna być robiona z obciążeniem z jakim jest użytkowane auto. No ale to mało realne, bo obciążenie jest zmienne - ilość pasażerów, bagażu. A to, że kierownica stoi krzywo nie jest świadectwem źle ustawionej geometrii, tylko niechlujnie przeprowadzonej regulacji, czytaj złego wycentrowania wieńca kierownicy podczas regulacji. Polecam wizytę w warsztacie który reguluje geometrię do sportu, ci ludzie wiedzą na ogół świetnie co robią i dlaczego. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Dragania, ściąganie
Top