Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Co kupić, co wybrać – opinie i prośby o poradę
Drugie tanie EV do jazdy po mieście
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="nabrU, post: 192507, member: 919"] Czytałem po śniadaniu, więc niczym się nie oblałem :ROFLMAO: Eee tam, jakbym spoglądał na samochody przez pryzmat backgroundu firmy lub jego właściciela / CEO to bym Tesli nie kupił :p Ale do rzeczy (i oczywiście będę stronniczy) bo mowa o trojaczkach od VAG: ✅ check ✅ check - Mii EV jest rejestrowany tylko na 4 osoby. Co do Isofix to chyba ma ale potwierdzę, bo nasze 'dzieci' dorosłe już i swoich dzieci się jeszcze nie dorobiły, więc Isofix nie był nigdy w użyciu. Letni zasięg to ok 220-250 km, zima (ok. 0*C) to 160 - 180km Tutaj trochę o tym: [URL]https://forum.elektrowoz.pl/threads/nasz-maly-seat-mii.1970/page-3#post-192502[/URL] Mii ma tryb B, który prawie hamuje do zera. Tyle, że hamulec postojowy w trojaczkach jest ręczno-oldskulowy więc kompletnie bez użycia hamulca nożnego lub ręcznego to się nie zatrzyma, ale według mnie jest blisko OPD. Oba obecne, choć CCS to realnie ok 30kW (w teorii do 40kW) Mam 179 cm więc 20 cm mniej, ale mam wrażenie, że przy regulowanym na wysokość siedzeniu spokojnie się zmieścisz. Mogę realnie zmierzyć dodając te 10 cm nad głową (bo wzrost to nie tylko tułów i głowa ;)) I tu jest szkopuł, bo jest tylko ***, głównie stąd, że trojaczki nie posiadają wielu systemów wspomagania kierowcy: jest tylko Lane Assist i to tyle. Zero radarów, adaptacyjnych tempomatów (jest zwykły). Cenowo i wyposażeniowo, najtaniej będzie chyba Skoda, potem Seat i najdrożej wyjdzie VW. Mii jak na takiego oldskulowego malucha ma grzane przednie siedzenia, grzaną (przednią!) szybę, automatyczną jednostrefową klimę, radyjko DAB i nawet sensowną apkę z podstawowymi informacjami (i można klimę zdalnie odpalać - dobre zarówno w zimie jak i lecie). Poniżej masz angielską broszurkę, ale poza kierownicą po innej (pewnie złej :p) stronie inne wyposażenie powinno być takie same: [URL unfurl="true"]https://images.autorama.co.uk/Uploads/Models/10686/v1_carsmodelspricelistkf1na062021.pdf[/URL] Plus dane z EV Database: [URL unfurl="true"]https://ev-database.org/car/1191/SEAT-Mii-Electric[/URL] W EV database jest jednakowoż błąd bo samochód potrafi ładować 7,4kW z jednej fazy (no ale trzeba prąd 32A). Tak to właśnie jest u nas. Przy 3 fazach też jest max. 7,4kW Bateria to chyba to samo co e-Golf więc w razie jakichś kłopotów pewnie 'towar' do dostania. Reszta 'normalnych' części pewnie w dużym procencie ta sama co w wersjach ICE więc też w razie 'W' powinny być osiągalne. Najtańsze Mii chodzą u nas po tyle: [ATTACH type="full" alt="1732303337055.png"]22086[/ATTACH] Najtańsze e-UP po tyle: (w porównaniu do Mii, e-UP ma dodatkowo kamerkę cofania i przyciski na kierownicy): [ATTACH type="full" alt="1732303416787.png"]22087[/ATTACH] Chociaż w sumie są jeszcze starsze e-UPy te z baterią 18,7kWh, choć na ich temat się nie wypowiem P.S. Patrząc na zainteresowanie tego typu 'toczydełkami' zrobiłbym całkiem niezły biznes, gdybym naszego mógł Wam sprzedać :p [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Co kupić, co wybrać – opinie i prośby o poradę
Drugie tanie EV do jazdy po mieście
Top