Witam wszystkich kolegów i koleżanki
Czytam Wasze forum już od około roku, a dopiero od niedawna jestem użytkownikiem EV.
Przechodząc do rzeczy, od ostatniego tygodnia kwietnia jestem użytkownikiem TM3RWD(2022). Mam dwa problemy, których nie jestem w stanie "naprawić", a przekopałem forum i nie znalazłem podobnych zgłoszeń. Może ktoś z Was z tym się spotkał?
1. Tesla nie chce połączyć się z routerem WIFI udostępnianym przez telefon Samsung S21. Teraz już nie chce permanentnie, na początku połączenie było, ale nazwałbym to - było niestabilne. To co zrobiłem już wielokrotnie to restart Tesli (2 scrolle), zapomnienie sieci, próba połączenia od nowa, zmiana na telefonie z 2,4 GHz na 5 itp. Za każdym razem mam komunikat, że nie może nawiązać połączenia - sprawdź firewall lub połączenie z Internetem. Internet w telefonie jest. iPhone X z kolei łączy się bez żadnego problemu. Jest to więc problem na linii Samsung - Tesla. Czy ktoś spotkał się z taką sytuacją? Czy muszę w jakiś magiczny sposób skonfigurować telefon?
2. Ładowanie telefonu / tabletu z gniazda zapalniczki. Sytuacja podobna jak wyżej. Na początku użytkowania wszystko ok, podczas ostatniej podróży małżonka powiedziała, że jej telefon się nie ładuje. Sprawdziłem na dwóch różnych kablach i na 4 różnych urządzeniach - dioda przy kablu świeci się tak jakby prąd był, a urządzenia się nie ładują. Tu również próbowałem restartować auto.
Moja aktualna wersja oprogramowania to 2023.12.9.
Pozdrawiam
Przechodząc do rzeczy, od ostatniego tygodnia kwietnia jestem użytkownikiem TM3RWD(2022). Mam dwa problemy, których nie jestem w stanie "naprawić", a przekopałem forum i nie znalazłem podobnych zgłoszeń. Może ktoś z Was z tym się spotkał?
1. Tesla nie chce połączyć się z routerem WIFI udostępnianym przez telefon Samsung S21. Teraz już nie chce permanentnie, na początku połączenie było, ale nazwałbym to - było niestabilne. To co zrobiłem już wielokrotnie to restart Tesli (2 scrolle), zapomnienie sieci, próba połączenia od nowa, zmiana na telefonie z 2,4 GHz na 5 itp. Za każdym razem mam komunikat, że nie może nawiązać połączenia - sprawdź firewall lub połączenie z Internetem. Internet w telefonie jest. iPhone X z kolei łączy się bez żadnego problemu. Jest to więc problem na linii Samsung - Tesla. Czy ktoś spotkał się z taką sytuacją? Czy muszę w jakiś magiczny sposób skonfigurować telefon?
2. Ładowanie telefonu / tabletu z gniazda zapalniczki. Sytuacja podobna jak wyżej. Na początku użytkowania wszystko ok, podczas ostatniej podróży małżonka powiedziała, że jej telefon się nie ładuje. Sprawdziłem na dwóch różnych kablach i na 4 różnych urządzeniach - dioda przy kablu świeci się tak jakby prąd był, a urządzenia się nie ładują. Tu również próbowałem restartować auto.
Moja aktualna wersja oprogramowania to 2023.12.9.
Pozdrawiam