dwa problemy świeżo upieczonego użytkownika TM3 :)

benfi

Nowy na Forum
Witam wszystkich kolegów i koleżanki :) Czytam Wasze forum już od około roku, a dopiero od niedawna jestem użytkownikiem EV.
Przechodząc do rzeczy, od ostatniego tygodnia kwietnia jestem użytkownikiem TM3RWD(2022). Mam dwa problemy, których nie jestem w stanie "naprawić", a przekopałem forum i nie znalazłem podobnych zgłoszeń. Może ktoś z Was z tym się spotkał?
1. Tesla nie chce połączyć się z routerem WIFI udostępnianym przez telefon Samsung S21. Teraz już nie chce permanentnie, na początku połączenie było, ale nazwałbym to - było niestabilne. To co zrobiłem już wielokrotnie to restart Tesli (2 scrolle), zapomnienie sieci, próba połączenia od nowa, zmiana na telefonie z 2,4 GHz na 5 itp. Za każdym razem mam komunikat, że nie może nawiązać połączenia - sprawdź firewall lub połączenie z Internetem. Internet w telefonie jest. iPhone X z kolei łączy się bez żadnego problemu. Jest to więc problem na linii Samsung - Tesla. Czy ktoś spotkał się z taką sytuacją? Czy muszę w jakiś magiczny sposób skonfigurować telefon?
2. Ładowanie telefonu / tabletu z gniazda zapalniczki. Sytuacja podobna jak wyżej. Na początku użytkowania wszystko ok, podczas ostatniej podróży małżonka powiedziała, że jej telefon się nie ładuje. Sprawdziłem na dwóch różnych kablach i na 4 różnych urządzeniach - dioda przy kablu świeci się tak jakby prąd był, a urządzenia się nie ładują. Tu również próbowałem restartować auto.
Moja aktualna wersja oprogramowania to 2023.12.9.
Pozdrawiam :)
 

UseYbrain

Posiadacz elektryka
mi iPhone nie ładuje na nieoryginalnym kablu W jednym porcie usb a tylnym ładuje.
 

daniel

Señor Meme Officer
Jeśli chodzi o wifi to zauważyłem, że Tesla na pewno nie łączy się w dwóch przypadkach:
1) sieć nie ma dostępu do internetu
2) trzeba się odklikać na jakiejś stronie powitalnej (np. McDonald)

Jeszcze znalazłem to w instrukcji, ale pewnie widziałeś.

Z iPhonem nie pomogę, bo korzystam z Androida na kablu USB C w gnieździe w schowku.
 
Top