Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Inne modele i pozostałe pytania
Dylemat zakupowy TM3 vs TMY
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="ciastek, post: 120390, member: 476"] Nie rozumiem skąd przekonanie graniczące z pewnością, że odlewy są "bezpieczniejsze". Możesz wyjaśnić? Inne serwisy informacyjne podają, że była to 2021 Tesla Model Y. Tylny odlew pojawił się w grudniu 2020 w fabryce we Freemont. Przedni odlew pojawił się w październiku 2021 w fabryce w Teksasie, lecz auta z tej fabryki trafiły do sprzedaży dopiero w 2022. Można więc być pewnym, że Model Y biorący udział w tym wypadku nie miał odlewu z przodu. Więc "na pewno" musiały zginąć dwie osoby. Model Y jest 31 mm dłuższy, 71 mm szerszy i 183 mm wyższy. Dla bezpieczeństwa najważniejsza wydaje się długość, która [I]może[/I] zaoferować większą strefę zgniotu. Czy 3 cm (przód plus tył) czynią auto [I]dużo[/I] bezpieczniejszym? Przy okazji znalazłem ciekawy patent Tesli - [URL='https://patentscope.wipo.int/search/en/detail.jsf?docId=WO2022031991&_cid=P22-KZSLGF-28806-1']INTEGRATED ENERGY ABSORBING CASTINGS[/URL]. Nie ma w nim słowa o zwiększonym "bezpieczeństwie" względem tradycyjnej konstrukcji, są za to słowa o niższym koszcie i ułatwionej produkcji: [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Inne modele i pozostałe pytania
Dylemat zakupowy TM3 vs TMY
Top