Cena ok 1000 USD. Nissan Leaf z większą baterią (62 kWh) może przyjąć moc ładowania do 100kW czego w Polsce nie da się przetestować bo nie ma takich ładowarek w tym standardzie. Ciekawe czy podłączenie przez te przejściówkę z CCS2 np o mocy 100 kWh coś zmieni i posiadacz takiego leafa przekroczy magiczne 50 kW? 😁Dala (Legenda Leafowców) pokazał działający adapter, który potencjalnie przedłuży życie aut z Chademo w świecie, gdzie coraz mniej jest stacji ładowania obsługujących ten standard.
Projekt fajny, nawet bardzo ale nadal 700euro w samych częściach. V-Tech z Krakowa zapowiadali ostatnio adapter CCS z certyfikatami EU. Nawet go ostatnio na zlocie pokazywali i celują ponoć w okolice 800 euro. Czy dla tych kilku stówek, czy nawet 1k, oszczędności warto grzebać przy wysokim napięciu?Taniej będzie dodac ccs do auta. https://github.com/dalathegreat/Nissan-LEAF-CCS/wiki
Dzięki za link do tego producenta Orientrise! Wreszcie adapter w jakiejś bardziej rozsądnej cenie. Chyba go dokupię do wyposażenia, bo wszystkie nowo stawiane ładowarki mają już tylko CCS2 + AC, a auto powinno posłużyć jeszcze z 6-8 lat