Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Działanie kierunkowskazów
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Michal, post: 31441, member: 89"] Może dodam, bo to chyba nie wybrzmiało w poprzednim wpisie: Ja po tych kilku sytuacjach kiedy dostałem karne wyłączenie AP, po prostu się uspokoiłem i mam wrażenie, że jeżdżę mądrzej i bezpieczniej. Obserwuję drogę dużo dalej zarówno w przód jak i w tył i świadomie decyduję co zrobić dużo wcześniej. Przykładowo w opisywanej powyżej sytuacji z TIRem i kimś z tyłu zbliżającym się do mnie, obecnie znacznie częściej zawczasu zmniejszam prędkość AP i daję gościowy mnie wyprzedzić, bo wolę to + oszczędność energii + spokój niż oszczędzone 15s + straconą energię na przyśpieszanie i potencjalną przypadkową utratę AP :D Ja wiem, że te 30s jak się skumuluje 50 razy to się już zrobi 12 minut. Po prostu, jeśli aż tak zależy mi na czasie, to raczej jeżdżę bez AP. Uważam też, że stąd mogą się brać te historie o Teslach wlokących się za TIRami - bo my po prostu jedziemy sobie grzecznie 140 ale dzięki AP mamy czas i możliwość zaplanowania manewru tak daleko do przodu, że nieraz jak do nas dojeżdżasz, to my już od ponad minuty na to czekamy ;) [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Działanie kierunkowskazów
Top