Nie wiem czy moje najnowsze odkrycie jest powiązane z problemami z kompem FSD który to już wcześniej opisałem, ale jest również ciekawe:
Odkryłem że szyby drzwi pasażerów w momencie gdy wychodzę z samochodu opuszczają się około 1cm i tak zostają po zablokowaniu samochodu.
Dzieje się to nawet wtedy gdy wsiądę z powrotem i domknę je z pozycji kierowcy. Wysiadam i słyszę znowu "zgrzyt" - i szyby są znowu opuszczone (palcem da się wyczuć górną krawędź szyby.
Mam niestety również wrażenie że szyby samodzielnie opuszczają się również w czasie jazdy, bo jest zauważalnie głośniej w czasie jazdy niż wcześniej...
W instrukcji przeczytałem że można zrobić kalibrację szyb otwierając je i zamykając i rzeczywiście, wtedy szyby zamykają się do końca i jest OK, ale jak tylko wysiądę wracają znów na otwartą ok 1cm pozycję.
Czy możecie sprawdzić czy u Was jest tak samo?
Odkryłem że szyby drzwi pasażerów w momencie gdy wychodzę z samochodu opuszczają się około 1cm i tak zostają po zablokowaniu samochodu.
Dzieje się to nawet wtedy gdy wsiądę z powrotem i domknę je z pozycji kierowcy. Wysiadam i słyszę znowu "zgrzyt" - i szyby są znowu opuszczone (palcem da się wyczuć górną krawędź szyby.
Mam niestety również wrażenie że szyby samodzielnie opuszczają się również w czasie jazdy, bo jest zauważalnie głośniej w czasie jazdy niż wcześniej...
W instrukcji przeczytałem że można zrobić kalibrację szyb otwierając je i zamykając i rzeczywiście, wtedy szyby zamykają się do końca i jest OK, ale jak tylko wysiądę wracają znów na otwartą ok 1cm pozycję.
Czy możecie sprawdzić czy u Was jest tak samo?