Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
CITROEN
Citroen e-C3 Forum • ë C3, Citroen e-C3 SUV
e-C3 trafia do salonów
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="PatiEK_PL, post: 243267, member: 5123"] Jego zmieszanie tym że są osobne ustawienia dla ekraniku przed kierowcą i tego na środku wynika z tego, że ten centralny nie służy do niczego co jest powiązane z konfigurowaniem samochodu. W wersji innej niż MAX tego ekranu po prostu nie ma - jest wieszak na telefon. Więc tak po prawdzie, wszystkim co jest w samochodzie steruje się zawsze z ekranu przed kierowcą. Bateria to nie ta sama co w starszym e-C4, choć krzywa ładowania wygląda dokładnie tak samo. A wsadzanie tam jeszcze mniejszej to już dla mnie nieporozumienie. e-C3 Aircross to po prostu dłuższy e-C3. Oporność aerodynamiczna jednego i drugiego bedzie taka sama. I tak samo będą prądożerne przy wyższej prędkości. e-C4 powyżej 110 km/h też zaczyna zużywać za dużo prądu. Poliftowy e-C4 wygląda że dostał oprogramowanie podobne do bieżącego Peugeota 308 czy 408 - z kafelkami na dużym ekranie i wskaźnikiem procentowym na tym przed kierowcą - i to zarówno na tym 5" jak i większym, 7" w wersji MAX. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
CITROEN
Citroen e-C3 Forum • ë C3, Citroen e-C3 SUV
e-C3 trafia do salonów
Top